Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: دستگاه‎هایی که طلب خود را به شرکت توزیع برق استان پرداخت نکردند مطمئن باشند از اول تیرماه جاری دست همکاران را برای قطع برق آنها باز می‌گذاریم و تعارفی با هیچ اداره و نهادی نداریم.

فریدون خودنیا ظهار کرد: درآمدهای شرکت توزیع برق شامل دو بخش است که فروش انشعاب به افراد یکی از این بخش‎هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه سالانه ۲۰ هزار انشعاب در لرستان به‌فروش می‌رسانیم و از این رقم ۱۵ درصد را به حساب شرکت برق منطقه‌ای واریز می‌کنیم، افزود: بخش دیگری از درآمد شرکت توزیع برق استان در قالب فروش انرژی تامین می‌شود که متناسب با فروش انرژی درصدی را طبق قراردادی که با شرکت توانیر داریم از محل وصول فروش برق معادل ۳۰تا ۴۰ درصد به شرکت توزیع برق استان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ادامه داد: چنانچه درصد وصول ۱۰۰ درصد باشد معادل ۳۰ تا ۴۰ درصد به شرکت توزیع برق استان پرداخت می‌شود و چنانچه ۱۰۰ درصد نباشد ۳۰ تا ۴۰ درصد میزان وصولی را به ما پرداخت می‎کنند.

خودنیا گفت: درآمد شرکت توزیع برق  استان درصدی از پول برقی است که مردم پرداخت می‌کنند.

او  با بیان اینکه در استان اقشار کم‌درآمد و متوسط به پایین نسبت به افراد مرفه پول قبض برق را به شرکت توزیع برق استان پرداخت می‌کنند، بیان کرد: چنانچه وصول مطالبات داشته باشیم خدمات بهتری می‎توانیم ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با اشاره به اینکه در حال حاضر وصول مطالبات شرکت توزیع استان به شدت پایین آمده است، گفت: تاکنون هیچ پروژه متوقف شده‌ای در استان نداریم اما کار برایمان سخت است.

خودنیا یادآور شد: هم‌اکنون ۲۵۰ میلیارد تومان طلب از مردم و دستگاه‎های اجرایی استان داریم که از این رقم ۱۱۰ میلیارد تومان مربوط به آب و فاضلاب، آب منطقه‎ای و سایر ادارات کل استان است.

او  با تاکید براینکه دستگاه‌های دولتی منتظر باشند که برق آنها را قطع کنیم، خاطرنشان کرد: دستگاه‎هایی که طلب خود را به شرکت توزیع برق استان پرداخت نکردند مطمئن باشند که از اول تیرماه جاری دست همکاران را برای قطع برق آنها باز می‌گذاریم و تعارفی با هیچ اداره و نهادی در استان نداریم.

انتهای پیام/ب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق لرستان قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس که به تازگی 85 درصد از سهام باشگاه استقلال را خریداری کرده است، امروز (سه‌شنبه) 15 درصد از مطالبات بازیکنان تیم فوتبال استقلال را پرداخت کرد.

این شرکت همچنین 10 درصد از مطالبات کادر فنی و اعضای تیم را پرداخت کرد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

تیم استقلال از ساعت 17 فردا (چهارشنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انواع دستگاه بسته بندی و ماشین آلات بسته بندی صنعتی
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • چه کسانی از پرداخت مالیات بر عایدی سرمایه معاف هستند؟
  • لزوم رسیدگی سریع‌تر به پرونده شرکت‌های پیش‌فروش خودرو
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند