Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص ۲۵۰ میلیارد تومان به پروژه ملی جاده پاتاوه-دهدشت خبر داد. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، علی سلحشوری عصر امروز در جمع خبرنگاران از اختصاص 250 میلیارد تومان به پروژه ملی جاده پاتاوه-دهدشت خبر داد و اظهار داشت: نماینده سازمان برنامه و بودجه امروز پنجشنبه از این پروژه بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: قرار شده است که بعد از ابلاغ این 250 میلیارد تومان، از طرف دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اعتباری اختصاص داده شود و با این روند امیدواریم تا پایان سال 99 شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

قزوین|ساخت جاده مهرگان امسال کلید می‌خورد/مسیر جاده هنوز مشخص نشده استضرب‌الا‌جل یک هفته‌ای معاون استاندار تهران برای ایمن‌سازی جاده‌های ری

سلحشوری عنوان کرد: پروژه ملی جاده پاتاوه-دهدشت از مهم‌ترین پروژه‌های راهسازی کهگیلویه و بویراحمد و کشور است که در سال 73 در سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان مصوب شد.

وی با اشاره به نقش این پروژه در اتصال مرکز کشور به بنادر جنوبی و برخورداری تعداد زیادی روستا از راه مناسب، بیان کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم، امسال بعد از حدود 25 سال شاهد افتتاح این پروژه باشیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پروژه به طول 136 کیلومتر، در چهار قطعه اجرا شده است.

انتهای پیام/543/ ت

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد جاده پاتاوه دهدشت میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل تأمین ‌اجتماعی استان گفت: بیست و یکمین المپیاد سراسری کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی کشور با همکاری هیئت کوهنوردی استان در سی سخت برگزارشد.

رسول چراغ سحرافزود: این المیپاد با حضور ۳۳ استان و ۱۳۵ کوهنورد از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزارشد.

چراغ سحر هدف از برگزاری این المپیاد را، ارتقای سلامت روحی و جسمی کارکنان دانست واضافه کرد این المپیادبا صعود به قله قلم واقع در شهرستان دنا برگزارشد.

دیگر خبرها

  • خسارت باران سیل آسا به بخش کشاورزی و راه‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدوم شدن ۲۰۷ نفر در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • مصدومیت ۲۰۷ نفر در ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه بیست ویکمین المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد