Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شمال استان اردبیل گفت: یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه شمالی استان در حوزه راه و جاده است که برای پروژه چهار بانده پارس‌آباد-سربند تاکنون حدود ۴۵ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پارس‌آباد، عباس چهانگیرزاده بعد از ظهر امروز در نشست با جمعی از اهالی شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: مردم ولایتمدار شهرستان مرزی اصلاندوز مغان تاکنون علاوه‌بر حضور پرشور در تمامی صحنه‌ها در انتخابات نیز با حضور حداکثری خود آمادگی خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهرستان اصلاندوز را در تمامی عرصه‌ها دارای امتیازات ویژه دانست و افزود: شهرستان مرزی اصلاندوز مغان در تمامی عرصه‌ها به ویژه کشاورزی، دامپروری، عشایری، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ظرفیت‌های بسزایی دارد که باید مورد توجه باشد.

جهانکیرزاده با بیان اینکه کاهش تصادفات خونین در منطقه باید در اولویت قرار گیرد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات منطقه شمالی استان در حوزه راه و جاده است که برای پروژه چهار بانده پارس‌آباد-سربند تاکنون حدود 45 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

سؤال یک نماینده مجلس از نمکی درباره بیماران دیابتینماینده مردم مبارکه در مجلس: مراکز آموزشی در صنایع راه‌اندازی شودنماینده اصفهان در مجلس: کرونا تاثیرات وسیعی بر خانواده و اجتماع گذاشت

نماینده مردم شمال استان اردبیل با تاکید بر حل مشکل کم‌ آبی در منطقه بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده پروژه آبرسانی به روستاهای غرب و شرق دره رود در روزهای افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در خصوص حمایت از کشاورزان منطقه اظهار کرد: باید در منطقه شمال استان اردبیل که به عنوان قطب کشاورزی کشور و استان شناخته می‌شود با ایجاد صنایع بزرگ تبدیلی و تکمیلی علاوه‌بر تحقق شعار جهش تولید برای حمایت از کشاورزان تلاش‌گر نیز گام اساسی برداشته شود.

انتهای پیام/ 146/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شمال استان اردبیل پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، بیگ محمدی رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور در سفر به شهرستان بختگان از بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی این شهرستان بازدید کرد.

این مرکز درمانی با کمک‌های دولتی و خیران در حال ساخت است و  بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد .

رییس سازمان حمایتی ایثارگران کشور گفت:  ۲۵ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام ۳۲ تختخوابی و مبلغ ۱۵ میلیارد تومان  برای حل مشکلات فرهنگی این شهرستان اختصاص داده شد.

بیگ محمدی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی نیمه اول امسال در شهرستان بختگان به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از گلزار شهدا و یادمان شهدای گمنام مرکز شهرستان بازدید کرد و  با حضور در جلسه شورای اداری از نزدیک با مشکلات مختلف شهرستان آشنا شد.

دیگر خبرها

  • ◄ چهار بانده شدن جاده ملاثانی به مسجدسلیمان به کجا رسید؟
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • ضرورت اختصاص پنل‌های خورشیدی برای تأمین درآمد پایدار دهیاری‌ها
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می‌شود
  • ۹۷۶میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی اردبیل واریز شد
  • ۹۷۶ میلیارد تومان اعتبار به حساب دستگاه های اجرایی واریز شد
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر