Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مجموعه‌ها و اماکن گردشگری و توریستی در مناطق مختلف استان اردبیل موجب تحول اقتصادی و گردشگری منطقه می‌شود. ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در بازدید از پل معلق شهر هیر اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان نگین گردشگری کشور شناخته می‌شود و ظرفیت‌های بسیار ویژه‌ای در این حوزه دارد که با تسهیل در روند سرمایه‌گذاری می‌توانیم گام‌هلی بلندی در راستای توسعه این عرصه در استان برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید تحولی در وضعیت اقتصادی رقم بخورد افزود: احداث مجموعه‌ها و اماکن گردشگری و توریستی در مناطق مختلف استان اردبیل موجب تحول اقتصادی و گردشگری منطقه می‌شود.

بدری با بیان اینکه امروز استان اردبیل مقصد بسیاری از گردشگران است افزود: امروز به دلیل احداث و راه‌اندازی اماکن گردشگری بی‌نظیری همچون پل‌های معلق استان اردبیل به مقصد بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی تبدیل شده است.

شهرداری‌های سمنان به توسعه گردشگری توجه جدی داشته باشندایجاد 60 اقامتگاه بوم‌گردی در گلستان؛ کرونا 160 میلیاردتومان به تأسیسات گردشگری استان خسارت زدوزارت میراث فرهنگی "استارت‌آپ‌های گردشگری" را به رسمیت نمی‌شناسد/ وعده پوچی به نام بیمه بیکاری

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از تلاش مسئولان در حوزه گردشگری ادامه داد: در استان اردبیل در حوزه گردشگری شاهد تلاش جدی مسئولان دستگاه‌های اجرایی مربوطه هستیم که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است و امیدواریم این اقدام جهادی روز به روز در توسعه استان تاثیرگذار باشد.

وی در خصوص مسائل و مشکلات پل معلق شهر هیر بیان کرد: در حال حاضر باید ساماندهی جاده‌های ورودی و توسعه پارکینگ مجموعه گردشگری پل معلق شهر هیر در دستور کار مسئولان و سرمایه‌گذاران مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 146/ ت

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۱۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل خورگو وارد مرحله اجرا شد

عملیات اجرایی پروژه احداث پل خورگو ظهر امروز با حضور استاندار هرمزگان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی؛ استاندار هرمزگان ظهر امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جزو برنامه‌ اصلاحی است.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر 30 شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تامین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تامین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: درخصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر 26 کیلومتری، پس‌ از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی گفت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است. 

به گزارش تسنیم، این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر 90 میلیارد تومان در مدت زمان 18 ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

انتهای پیام/864

دیگر خبرها

  • افت فشار و کمبود برق مانع پیش روی توسعه اقتصادی تیران
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • پل خورگو وارد مرحله اجرا شد
  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت