Web Analytics Made Easy - Statcounter



استقلال در دیدار تدارکاتی مقابل پیکان به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال استقلال در چارچوب دیدار تدارکاتی به مصاف تیم پیکان رفت که این بازی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

استقلال در این بازی با ترکیب سید حسین حسینی، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، وریا غفوری، هرویه میلیچ، مهدی قایدی و ارسلان مطهری وارد میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل های استقلال را مهدی قایدی و علی کریمی در دقایق ۱۱ و ۶۴ به ثمر رساندند و برای پیکان، شهریار مغانلو و جابر انصاری در دقایق ۲۵ و ۷۴ گلزنی کردند.

این بازی در دو نیمه ۴۰ دقیقه ای برگزار شد و احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با حضور در محل بازی، این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

وضعیت مصدومیت تبریزی و زکی‌پور از زبان پزشک استقلال

پزشک تیم فوتبال استقلال در خصوص مصدومیت میلاد زکی‌پور و مرتضی تبریزی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه استقلال، دکتر کاوه ستوده، پزشک استقلال درباره مصدومیت زکی‌پور و تبریزی گفت: میلاد زکی‌پور دچار ضرب خوردگی از ناحیه ساق پا و کمی التهاب در عضله ساق پا شده که بعد از چند جلسه فیزیوتراپی به تمرینات در روزهای پیش روی اضافه می‌شود اما مرتضی تبریزی بعد از معاینات بالینی و فوق تخصصی زانو مشخص شد که دچار آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی قدامی و رباط داخلی زانو راست شده که جهت تایید این تشخیص، MRI گرفته شده و جواب آن متعاقبا اعلام می‌شود.

او ادامه داد: کارهای درمانی بلافاصله روی مرتضی تبریزی انجام شده و به زودی گزارش تکمیلی در خصوص وضعیت او منتشر می‌شود. ضمنا به همکاران عزیزمان در بخش بدنسازی و آمادگی جسمانی نیز یادآور می‌شود که با توجه شرایط خاص این دوره، تمرینات بدنسازی ویژه برای جلوگیری از مصدومیت‌ها طراحی و اجرا شود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان

باشگاه استقلال خوزستان درخواست تغییر داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان را مطرح کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه استقلال خوزستان با ارسال نامه‌ای به رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران، درخواست کرد که داور دیدار تیم فوتبال این باشگاه مقابل سپاهان اصفهان تغییر کند.

هوادار خاطی سپاهان 10 سال محروم شد

کمیته داوران فدراسیون فوتبال، حسن اکرمی را به‌عنوان داور دیدار سپاهان - استقلال خوزستان انتخاب کرده که این مسئله مورد اعتراض آبی‌های اهوازی قرار گرفته است.

سپاهان و استقلال خوزستان از ساعت 18:10 روز دوشنبه 17 اردیبهشت در چارچوب هفته بیست‌وششم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکست تیم ملی جوانان در بازی دوستانه مقابل هوادار
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • بدشانس‌ترین استقلالی، رکورددار مصدومیت‌های تلخ
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره
  • دروسی: مقابل یووه خوب بازی کردیم/ مصدومیت دیبالا جدی نیست
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد