Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:10:59 GMT

گرمای گاز در روستاهای سردسیر اقلید

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۴۹۰۶

گرمای گاز در روستاهای سردسیر اقلید

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرعامل شرکت گاز فارس در آیین افتتاح پروژه گازرسانی، گفت: با اتمام طرح گازرسانی به ۸ روستای امامزاده اسماعیل، بکان، آردکپان، قتلو، صفی خانی، اسلام آباد، عباس آباد و ایگدر در بخش حسن آباد اقلید، همه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار این شهرستان سردسیری از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده و این شهرستان با ضریب نفوذ ۱۰۰ درصدی به عنوان شهرستان سبز از نظر گازرسانی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۱۲ هزار متر لوله گذاری فلزی و پلی اتیلن و یک ایستگاه TBS نصب و در مجموع ۳۱۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

حسینی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح‌ها ۱۵۰۰ خانوار در دورترین روستا‌های شهرستان اقلید از این انرژی ارزان و پاک بهره‌مند شدند.

عنایت آله رحیمی استاندار فارس هم در مراسم بهره‌ برداری از طرح گاز رسانی به روستای امام زاده اسماعیل شهرستان اقلید با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در خدمات رسانی به مردم، گفت: خوشبختانه علی رغم مشکلات و تحریم های ظالمانه ؛ همچنان خدمات رسانی به مردم ادامه دارد.

او با ابراز خرسندی از  وضعیت گاز رسانی به مناطق محروم و روستایی استان افزود: حجم گاز رسانی به مناطق روستایی در دولت تدبیر و امید از ۶۰۰ روستا به دو هزار روستا افزایش یافته که نشان از فعالیت دولت در توزیع عادلانه خدمات دارد.
 
نماینده عالی دولت در استان فارس بیان کرد: تلاش دولت گسترش هرچه بیشتر خدمات و رسیدگی به مناطق محروم است.  

نصب ۵۰۰ فقره انشعاب در روستای امامزاده اسماعیل با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، نصب ۴۰۰ فقره انشعاب در روستا‌های خارستان سفلی و علیا، جمال بیگ، پهنای بهی و سادات آباد با اعتبار ۴میلیارد ریال وگازرسانی به روستای شوید زار و توسعه شبکه در شهرستان با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از طرح‌های در حال اجرا در شهرستان اقلید است.

هم اکنون شعله‌های امید و توسعه در ۱۰۰ درصد مناطق شهری و روستایی اقلید برافروخته شده و ۱۰ هزار خانوار روستایی و ۱۶ هزار و ۶۷۷ خانوار شهری اقلید از این نعمت خدادادی بهره‌مند هستند.

شهرستان اقلید در ۲۶۷ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گازرسانی به روستا شهرستان اقلید استاندار فارس گاز طبیعی شهرستان اقلید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۴۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • بارندگی آب، برق و راه برخی از روستاهای بخش شنبه و طسوج مسدود کرد
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • بهره‌برداری از طرح آب‌رسانی به دو شهر و ۱۰ روستا در شهرستان شازند مرکزی
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند