Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد طالبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی قبل از ازدواج اظهار داشت: تلاش ما ارائه آموزش‌هایی است که بتواند به استحکام بنیان خانواده و درک متقابل زوجین از یکدیگر بیانجامد.

وی عنوان کرد: بر همین اساس برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج و خانواده در دستور کار قرار گرفت و دوره جدید این آموزش‌ها از اول تیرماه آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی بیان کرد: این دوره‌ها به صورت حضوری و غیرحضوری با تمهیدات لازم در فضای مجازی توسط مراکز تخصصی مشاوره، سمن‌ها و مؤسسات مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده با در نظر گرفتن تمامی استانداردها انجام می‌شود.

وی یادآور شد: در حال حاضر ۱۴ مؤسسه و مرکز مشاوره در شهرستان‌های استان یزد کار برگزاری کارگاه‌های آموزشی ازدواج را بر عهده دارند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: دوره‌های آموزشی ازدواج و خانواده که قرار است از اول تیرماه آغاز شود، کاملاً و رایگان است و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد به نشانی yazdsport.ir اطلاعات تماس مراکز مشاوره در شهرستان‌ها را مشاهده نمایند.

طالبی عنوان کرد: جوانان مجرد با اولویت گروه سنی ۱۵ تا ۳۵ سال اعم از دانش آموزان متوسطه دوم، ورزشکاران، جوانان عضو هلال احمر، اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان، طلاب حوزه علمیه، نخبگان جوان، بسیجیان، سربازان، کارگران، جوانان شاغل در صنوف مختلف (مشاغل آزاد) و.... مخاطبان این طرح هستند.

کد خبر 4952452

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد اداره کل ورزش و جوانان استان یزد احمد طالبی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا ایلام بیرجند آتش سوزی گرگان استانداری سمنان یاسوج آتش سوزی جنگل ها صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد