Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروزپنجشنبه ۲۹ خرداد ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۳۳۰ کیلو گرم تریاک

 سرهنگ حمید نوری فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیکشهر از کشف ۳۳۰ کیلو گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ حمید نوری گفت: در پی اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات قاچاقچیان و تلاش مامورین فرماندهی انتظامی نیکشهر در جهت مبارزه و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر در یک اقدام ضربتی و غافلگیرانه ۳۳۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  افزود: این محموله مواد مخدر در یکی از محلات روستا‌های حوالی شهرستان نیکشهر مخفی شده بود که با اشراف اطلاعاتی مامورین مبارزه با مواد مخدر، کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیکشهر در پایان گفت: مامورین نیروی انتظامی تمام تلاش و همت خود را جهت ایجاد امنیت و آرامش و مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت به کار خواهد گرفت و اجازه جولان دادن به آنان را نخواهد داد.

دستگیری ۲۴ سارق خیابانی

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری ۲۴ سارق خیابانی و خرده فروش مواد مخدر، در طرح پاکسازی نقاط جرم خیز مرکز استان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا اکبری" با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر، طرح دستگیری سارقان خیابانی و توزیع کنندگان موادمخدر در حوزه کلانتری ۱۵ شهرستان زاهدان به اجرا در آمد.

او افزود: ماموران در این طرح ضربتی که به مدت ۲۴ ساعت به طول انجامید در چند عملیات ضربتی تعداد ۲۴ نفر از سارقان خیابانی و توزیع کنندگان مواد مخدر را در محلات جرم خیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطر نشان کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم اجرای طرح‌هایی این چنین در مرکز استان تداوم خواهد یافت.

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در "هامون"

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "هامون" از کشف مقدار تقریبی ۲۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بازرسی از یک دستگاه تریلی کانتینر دار خبر داد.

سرهنگ "حسین نوری فرید  گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی مأموران پلیس آگاهی شهرستان "هامون" به یک دستگاه خودروی تریلی کانتینر دار در یکی از پارکینگ‌های شهرستان مشکوک شدند.

او  افزود: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از تریلی مذکور مقدار تقریبی ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل که به صورت حرفه‌ای و ماهرانه در کف کانتینر خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان "هامون" خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ نوری فرید با تاکید بر عزم جدی پلیس، در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی از مردم خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان سوخت، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی درگیری مسلحانه سرقت مسلحانه انتظامی شهرستان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد