Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد مدیر و سرمربی آلمانی با دستی باز خریدهای خود را انجام خواهد داد. 

طرفداری - رالف رانگنیک بیش از هر زمان دیگری به میلان نزدیک شده و انتظار می رود از تابستان کار خود را آغاز کند. جانلوکا دی مارتزیو در بخشی از صحبت های خود در شبکه اسکای اسپورت 24 در مورد شرایط اقتصادی میلان گفت:

یوفا به دلیل شیوع ویروس کرونا، سختگیری خود را برای فیرپلی مالی کم کرده و این به تمام باشگاه ها کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوانین فیرپلی مالی به سال آینده موکول شده و بنابراین میلان فشاری را حس نمی کند. جانلوییجی دوناروما می خواهد با میلان مذاکره کند و بداند برنامه آنها برای آینده چگونه است. هنوز مذاکرات مستقیمی بین مدیران میلان با دوناروما صورت نگرفته و پیشنهاد تمدید قرارداد به او ارائه نشده است. به طور واضح همه می خواهند پس از آمدن رالف رانگنیک در این مورد صحبت شود. فکر نمی کنم میلان برای خرید بازیکنان جدید به فروش بازیکنانش نیازی داشته باشد. فکر می کنم بودجه مشخصی برای رانگنیک در نظر گرفته شده و او تلاش خواهد کرد تا مناسب ترین بازیکنان برای سبک خودش را جذب کند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۵۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت:فرآیند‌های صدور مجوز‌ها تسهیل شده، خط قرمز‌های خود ساخته برداشته شده، چون خیلی از این خط قرمز‌ها واقعا نه خط قرمزی است که در آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و نه ابلاغیه از وزارت علوم است.

عبدالحسین کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: حدود ۴ هزار نشریه حوزه آموزش عالی به صورت مشخص وزارت علوم در حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، مسئولیت اجتماعی، علمی فعالیت می‌کنند.

جشنواره نشریات فرصتی است برای اینکه افق فعالیت نشریات و رسانه را در داخل دانشگاه مشخص کنیم و نقاط ضعف و قوت را شناسایی کنیم و کمک کنیم که نقاط ضعف‌ها برطرف شود و نقاط قوت‌ها تقویت شود و در دوسال اخیر شاهد رونق فعالیت‌های دانشجویی در این هستیم.

وی افزود: معتقدیم که اگر چه حوزه فعالیت نشریات دانشجویی رونق خوبی پیدا کرده، اما باید این را چند برابر کرد و به هر مجموعه‌ای فرصت داد که افکار رو اندیشه‌ها را ارائه دهند و در بوته نقد گذاشته شوند. ما معتقدیم که نماد عقلانیت و مدنیت، رکن اصلی نهضت آزاد اندیشی در دانشگاه ها نشریات هستند.


کلانتری در خصوص حمایت وزارت علوم در حوزه نشریات گفت:نامه‌هایی که ابلاغیه‌های حمایتی داشتند را برای دانشگاه‌ها داشتیم به طور مشخص در اجلاس روسای دانشگاه حمایت از نشریات مورد تاکید قرار گرفته است.

معاون فرهنگی وزارت علوم خاطرنشان کرد: واقعیت امر این است که ما هنوز در حوزه فرهنگی آموزش عالی دانشگاه‌ها ردیف‌های مجزا بودجه‌ای نداریم که بخواهیم بودجه مستقلی را برای نشریات تدارک ببینیم. این مطالبه‌ای است که دانشجویان همواره از وزارت علوم دارند که مطالبه به حقی است، اما سیاست این است که ردیف‌های بودجه را تلفیق کنند.

وی در خصوص حمایت از نشریات دانشجویی افزود: فرآیند‌های صدور مجوز‌ها تسهیل شده، خط قرمز‌های خود ساخته برداشته شده، چون خیلی از این خط قرمز‌ها واقعا نه خط قرمزی است که در آیین نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و نه ابلاغیه از وزارت علوم است. برنامه‌های توانمند ساز برای نشریات داریم و خواهیم داشت.

کلانتری یادآور شد: امیدواریم بودجه فرهنگی در سال جاری یک ردیف مشخص داشته باشد که روسای دانشگاه‌ها بتوانند در این حوزه هزینه کنند تا زمانی بودجه فرهنگی مستقل نشود مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی رفع نخواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حذف خط قرمز‌ها و تسهیل در فرآیند صدور مجوز نشریات دانشجویی / بودجه مجزایی برای حمایت نداریم+ فیلم
  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم
  • رانگنیک: اظهارات اولی هونس تاثیری روی من در ردکردن پیشنهاد بایرن مونیخ نداشت
  • تکلیف دومفریس در اینتر تا ۲ هفته دیگر مشخص می‌شود
  • بودجه مورد نیاز برای درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال
  • دومفریز، آرناتوویچ و کاربونی گزینه‌های فروش اینتر برای تامین بودجه؛ اینزاگی مهاجم می‌خواهد
  • دوست مهدی طارمی در پورتو، دشمن در میلان خواهد شد؟
  • اقدام عجیب درویش برای تمدید قرارداد پرسپولیسی‌ها