Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:55:59 GMT

آغاز جلسات هفتگی رضا هلالی در محله هرندی

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۶۶۰۵

آغاز جلسات هفتگی رضا هلالی در محله هرندی

جلسات هفتگی هیأت‌الرضا با مدیحه‌سرایی عبدالرضا هلالی، بعد از چندین ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا از امشب در تکیه‌گاه آقامرتضی علی(ع) آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جلسات هفتگی هیأت‌الرضا با مدیحه‌سرایی عبدالرضا هلالی از امشب در تکیه‌گاه آقامرتضی علی(ع) بعد از چندین ماه تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش، این مراسم امشب جمعه ۳۰ خردادماه بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی حجت‌الاسلام شیخ عباس صراف و مدیحه‌سرایی عبدالرضا هلالی برگزار خواهد شد.

تکیه‌گاه آقامرتضی علی(ع) در خیابان خیام، پایین‌تر از میدان محمدیه(اعدام)، خیابان شهید هرندی واقع است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محله هرندی مدیحه سرایی مسجد تعطیلی شهید مدیحه سرایی اعدام مسجد هیأت الرضا عبدالرضا هلالی رضا هلالی ویروس کرونا هیأت هفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۶۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

منبع: تسنیم

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع )در حرم مطهرحضرت شاهچراغ(ع)
  • ویژه‌ برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در شاهچراغ اعلام شد
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق (ع) در حرم شاهچراغ
  • ویژه‌برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در حرم شاهچراغ
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • ‌آغاز فعالیت سامانه بارشی از امشب در فارس‌/ مراقب آبگرفتگی معابر باشید
  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان