Web Analytics Made Easy - Statcounter

در این دیدار که با حضور شاهین سلطان‌پور رییس تربیت بدنی زندان‌های کل کشور و قضاوت مسعود مرادی انجام شد، تیم پلیمر بوشهر توانست با نتیجه ۶ بر صفر تیم مدیران تاثیرگذار را شکست دهد.

سلطانپور در پایان این دیدار ضمن قدردانی از چنین حرکت ارزشمندی که از سوی مدیران موثر در راستای آزادی زندانیان ورزشی آغاز شده ، گفت: ‌اطلاعات مربوط به ورزشکارانی که به دلایل مختلف به خصوص بحث مالی دربند هستند جمع آوری شده و با پیگیری های بعمل آمده از سوی مدیران تیم توانستیم بانک اطلاعاتی خوبی از زندانیان ورزشی عنوان دار، در سراسر کشور بدست آوریم که طی روزهای آتی و با هماهنگی ریاست جدید سازمان زندان‌های کشور و با در نظر گیری اولویت در اختیار تیم مدیران تاثیرگذار قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید استیلی سرمربی تیم مدیران تاثیرگذار که در کنار سپهر تاروردیان بانی این حرکت ارزشمند شده در خصوص دیدار انجام شده، گفت:‌ همه اعضای تیم مدیران تاثیرگذار افرادی کارآفرین و اثرگذار هستند که در بدترین شرایط موجود و علیرغم تحریم‌های ظالمانه دست از تولید و خدمت برنداشته و در حال کمک به چرخه اقتصادی هستند بنابراین وظیفه خود دانستیم در این فعالیت فرهنگی و خیریه سهمی داشته باشیم.

وی ادامه داد: هدف اصلی از تشکیل تیم مدیران و برپایی چنین دیدارهایی در راستای فعالیت های خیرخواهانه از جمله آزادی زندانیان و درگام دوم حفظ سلامت و شادابی همین مدیران است و امیدوارم با گلریزان و کمک‌هایی که توسط اعضای تیم انجام می شود، ‌بتوانیم پس از هر بازی خیرخوانه حرکت ارزشمندی را انجام دهیم.

بنابر این گزارش، قرار است کمک‌های مالی جمع آوری شده در اولین فرصت و با هماهنگی اداره کل زندانهای کشور با اولویت بندی و هماهنگی مدیران تیم صرف آزادی زندانیان ورزشی شود.

سرپرستی تیم مدیران تاثیرگذار با سپهر تاروردیان است و نادر خردمند، رضا امیری، کیوان میرزایی، بهنام فتاحی، صادق صابری، رامین کشور دوست، امین سلمانی، محمد خردمند، مهدی نشاط، علیرضا طباطبایی، سپهر تاروردیان، امیر حسین رحمانی، حسام مهدیان زاد، مجتبی علیخانزاده، حسام امامی، پیام کرمانی، همایون پورمحمدی، مجید کاظمی، عمار وضعی، حمیدرضا محتشمی، محمدرضا نجفی، علی مطیفی فر، مهدی کشور دوست، رضا چنگیزی، محمد ادیبی، حمیدرضا بنی کریم، علی قاسمی، عادل شریفی، بهنام شاملو، علیرضا رسول زاده، ابراهیم جباری، حمید بهجت منش، فرزاد منظوری، عباس عباسی زاده، محمد مشکانی، یاسر انصاری، رامین خاورزاده، آرش گتویی زاده، محمد محمدی صفت، علی غفوری آشتیانی، احمدرضا صمدی، رضا ایمانی  و رضا فتاحی در این تیم بازی می‌کنند.

منبع: فدراسیون فوتبال برچسب‌ها فدراسیون فوتبال ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ایران فدراسیون فوتبال ایران تیم مدیران تاثیرگذار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین

تیم ملی فوتسال کشورمان که در ترکیب خود از سعید مومنی ملی پوش قزوینی بهره می‌برد با برد ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

ملی پوشان کشورمان یکشنبه در بازی نهایی به مصاف تایلند میزبان می‌روند.

درخشش دختران فوتبالیست در جام کافا

در ادامه رقابت‌های فوتبال کافا، تیم ملی فوتبال دختران کشورمان با حساب ۵ بر صفر از سد تیم تاجیکستان گذشتند.

مریم دینی ملی پوش استان مانند دیدار‌های گذشته موفق به گلزنی شد.

پرنیا رحمانی دیگر ملی پوش استان و طاهره کشتیرانی مدیر تیم ملی فوتبال دختران ایران در رقابت‌های فوتبال آسیای مرکزی کافا هستند.

تساوی مقاومت در لیگ دو فوتسال

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین در خانه برابر تیم فرداد کاشمر به تساوی ۳-۳ رسید.

این بازی در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد.

دعوت فوتسالیست‌های ناشنوای استان به اردوی تیم ملی

پویا قاسمی و ذکریا زارعی دو فوتسالیست استان به مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی فوتسال زیر ۲۱ سال دعوت شدند.

این اردو برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان از امروز تا ۱۳ اردیبهشت در کرمان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال امید شمس آذر فردا به میدان می‌رود

تیم فوتبال امید شمس آذر در ادامه مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور و در بازی هفته پنجم در خوزستان فردا به مصاف فولاد می‌رود.

این بازی فردا ساعت ۱۶ در ورزشگاه فولاد برگزار می‌شود.

برگزاری رقابت‌های رنکینگ اسنوکر استان

در پایان این رقابت‌ها محمد میر نورزه‌ای قهرمان شد، محمد امین طاهری دوم و سعید کریمی و روح الله فرجی هم مشترکا سوم شدند.

این رقابت‌ها در باشگاه بیلیارد پارس برگزار شد.

برد بزرگسالان شمس آذر در بازی دوستانه

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در دیداری دوستانه برابر تیم منتخب تهران با حساب ۴-۲ به برتری رسید.

این بازی در ورزشگاه شهید رجایی قزوین برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند