Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@20:17:13 GMT

طرح پیشگیری از تنبلی چشم امسال زودتر اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۷۴۱۳

طرح پیشگیری از تنبلی چشم امسال زودتر اجرا می‌شود

ایسنا/لرستان معاون پیشگیری و امور فرهنگی بهزیستی لرستان گفت: طرح پیشگیری از تنبلی چشم(آمبلیوپی) امسال زودتر اجرا می‌شود.

ذبیح‌اله نادمی ۲۹ خرداد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در سراسر کشور و در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه هدف، سازمان بهزیستی هر ساله طرح پیشگیری از تنبلی چشم کودکان سه تا شش سال را در آبان‌ماه اجرا می‌کرد اما امسال با توجه به شرایط بحرانی زودتر از موعد مقرر اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل حساسیت‌های فصل پاییز و بیماری آنفلوآنزا و تقارن آن با کرونا ویروس در این فصل، سازمان بهزیستی کشور برای جلوگیری و کاهش مبتلایان اعم از خانواده و کودکان، زمان اجرای طرح مذکور را به تابستان تغییر داده است.

نادمی تاکید کرد: طرح آمبلیوپی از پانزدهم تیر لغایت پایان شهریور ماه اجرای می‌شود. زمان و مکان اجرای طرح متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی تنبلي چشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه برگزاری جلسات پیگیری موضوعات ویژه، در نشستی با حضور معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور، وزرای راه و شهرسازی، نفت، امور اقتصادی و دارایی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و تعدادی دیگر از معاونین ایشان و مدیران دستگاه‌های اجرایی به بررسی راهکارهای تسریع در اجرا و تکمیل مهمترین طرح‌های ریلی کشور از جمله خط‌آهن سریع‌السیر تهران-مشهد و خط‌آهن رشت-آستارا پرداختند.

مشکلات موجود در مسیر اجرا و تکمیل این طرح‌ها، راهکارهای رفع موانع و بررسی منابع تأمین مالی از جمله مباحث مطرح در این جلسه بود.

کد خبر 6095159 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌های ریلی کشور برگزار شد
  • «شب نغمه‌های اذان ایرانی» روی صحنه می‌رود
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • اجرای عملیات رنگ‌آمیزی جداول میانی خیابان دفاع مقدس
  • نسل بشر زودتر از تصور منقرض خواهد شد!
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • نسل بشر زودتر از آنچه تصور می‌شود منقرض خواهد شد!