Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت و گو با جماران به مدیریت روزهای سخت بحران کرونا اشاره کرد و گفت: پرسنل گمنام سازمان بهشت زهرا(س) از اولین ساعات شیوع بیماری در کشور به تکریم خانواده های داغدار تهرانی به خدمات رسانی با بالاترین سطح رضایتمندی شهروندان پرداخت و البته روزهای سخت و غیر قابل تصوری را پشت سرگذاشتیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: به شهروندان توصیه می کنیم که با پشتکار و اهتمام نکات بهداشتی  را جدی گرفته  تا روزهای سخت تهران تکرار نشود .

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) تصریح کرد: عدم رعایت شهروندان یعنی از بین رفتن همه تلاش ها و فداکاری هایی که تا کنون همه دست به دست هم در خدمات رسانی و بهبود شرایط داشته اند لذا توصیه همیشگی ما به شهروندان محترم ؛ استمرار مداوم در رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی است . 

گفتنی است: در حالیکه همه جهان حتی کشورهای پیشرفته جهان نظیر امریکا و ایتالیا و ...در مدیریت اجساد و عملیات تدفین در کرونا دچار مشکل جدی شده بودند ، بهشت زهرای تهران عملکرد مطلوب قابل دفاعی  از خود ارایه به گونه ای که دکتر زالی فرمانده ستاد کرونای تهران اقدامات این سازمان در کرونا را حماسه ای ملی و فرا ملی توصیف کرده بود .

اخبار مرتبط از رئیس سازمان بهشت زهرا(س) و مدیران عامل برج میلاد و شهر سالم تقدیر شد رئیس بنیاد مستضعفان: ایثارگری و خدمات بهشت زهرا(س) در مقایسه با کل جهان در کرونا بی سابقه بود شهدای سلامت در قطعه شهدای بهشت زهرا (س) دفن می‌شوند همه قربانیان کرونا در بهشت زهرا (س) به شیوه شرعی غسل و تدفین می شوند قربانیان کرونا در بهشت زهرا(س) شرعی غسل و تدفین می‌شوند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا سازمان بهشت زهرا سعید خال کرونا سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی سازمان بهشت زهرا س روزهای سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۸۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردارمحمد رضا هاشمی فر ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع یک مورد نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرستان اصفهان موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز و برهم زدن امنیت و آسایش شهروندان نیز شدند.

وی در ادامه گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی مجرب از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اقدامات تخصصی خود را برای شناسایی متهمان آغاز و در نهایت هویت ۲ نفر از عاملان اصلی این درگیری شناسایی و اقدامات میدانی برای دستگیری متهمان متواری در دستور کار قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: با اشراف اطلاعاتی خوب مأموران در سازمان اطلاعات این فرماندهی، سرانجام هر ۲ متهم در یک عملیات دقیق و کاملاً هماهنگ قبل از هرگونه اقدامی دستگیر و از آنان تعدادی سلاح سرد نیز کشف شد.

وی امنیت شهروندان را خط قرمز پلیس دانست و خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن با رفتارهای قانون گریزانه خود، آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

کد خبر 6090945

دیگر خبرها

  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • (تصاویر) بهشت اردیبهشت اصفهان
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • بهشت اردیبهشت اصفهان
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها
  • پیامک سازمان آب به شهروندان برای ذخیره آب چه معنایی دارد؟