Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، چندی پیش وزارت نفت با ابلاغ بخشنامه ای به باشگاه نفت مسجد سلیمان اعلام کرد این تیم دیگر حق استفاده از امکاناتی مانند ورزشگاه شهید بهنام محمدی و خوابگاهی که پیش از این در اختیار داشت را ندارد.

گفته می شد مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان پس از مذاکره با مسئولان وزارت نفت توانسته آن ها را متقاعد کند تا خوابگاه و ورزشگاه شهید بهنام محمدی که محل میزبانی بازی های این تیم است، همچنان در اختیار نفت مسجد سلیمان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال چنین توافقی هنوز حاصل نشده و تنها با استفاده نفت مسجد سلیمان از خوابگاه، آن هم به صورت موقت موافقت شده است. این در حالی است که نفت مسجد سلیمان ۱۵ تیرماه باید از ماشین سازی تبریز میزبانی کند و با برطرف نشدن مشکلات موجود، این تیم باید به ناچار در ورزشگاه دیگری از حریفان خود میزبانی کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان لیگ برتر فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حضور بیش از ۲۰۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی ملایر در حال برگزاری است.

این مسابقات با حضور ۳۳ تیم از ۳۱ استان کشور به میزبانی ملایر در حال برگزاری ایست و تا دهم اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • گزیده‌های نفتی هفته
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • آتش و فراموشی؛ روایت استاد فلسطینی از زندگی خانواده او در غزه
  • ابهام در میزبانی استقلال در لیگ دسته اول
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • آیا مورچه‌ها صدا دارند و چرا صدای مورچه‌ها را نمی‌شنویم؟
  • (ویدئو) حمله پهپادهای اوکراینی به تاسیسات نفتی روسیه
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد