Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:04:39 GMT

تولید امنیت مستلزم حمایت از طرح‌های ابتکاری است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۳۹۷۱۹

تولید امنیت مستلزم حمایت از طرح‌های ابتکاری است

به گزارش روز جمعه روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در همایش یک‌روزه فرماندهان نیروی هوایی با تاکید بر ضرورت ارتقاء دانش، مهارت‌افزایی و چند مهارتی کردن کارکنان اعم از کارکنان پایور و وظیفه برای استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی،  استمرار حرکت بر لبه دانش و ایفای نقش سازنده در تولید امنیت را مستلزم تولید ایده و حمایت از طرح های ابتکاری، ساختاری و تجهیزاتی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده نیروی هوایی ارتش در این همایش که معاونین عملیات و بازرسی یگان‌های تابعه نیروی هوایی ارتش نیز حضور داشتند با تاکید بر لزوم توجه ویژه به هدفمند کردن آموزش ها برای افرایش بهره وری در مأموریت‌های عملیاتی، بر ضرورت هدفمند کردن پروازهای آموزشی تاکید کرد.
وی با اشاره به تأکید فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) بر رعایت الزامات ایمنی، انجام مأموریت‌های ایمن و پرهیز از سهل‌انگاری را تکلیف همه عوامل دانسته و توجه به نکات ایمنی در همه ابعاد را بسیار حائز اهمیت عنوان کرد.
امیر سرتیپ نصیرزاده ضمن توجه دادن مسئولان به تهدیدات فرهنگی، امنیتی و شناختی گفت: ارتقاء سواد رسانه‌ای برای استفاده ایمن از فضای مجازی امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به فرماندهان یگان‌های تابعه خاطر نشان کرد: رسیدگی ویژه به معیشت کارکنان یکی از اولویت‌های ماموریت شما بوده و نوسازی پادگان‌ها و خوشایندسازی محیط زندگی کارکنان و خانواده‌ها در کوی‌های سازمانی مستلزم کار جهادی است.
امیر سرتیپ نصیرزاده با برشمردن آسیب‌های تهاجم فرهنگی و برنامه‌ریزی دشمن برای از هم گسستن قوام خانواده ها، بر تعالی معنوی و بصیرتی کارکنان تاکید کرد.
شورای عالی فرماندهان و معاونان نیروی هوایی ارتش با هدف هماندیشی و تعامل همافزا برای ارتقای توان عملیاتی و استفاده بهینه از تجریبات یگان‌ها به‌ویژه در بخشهای عملیاتی، پروازی و بازرسی و ایمنی با تشکیل دو نشست عمومی و کارگاه‌های تخصصی در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.

برچسب‌ها نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عزیز نصیر زاده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی هوایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۳۹۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)



منبع:کانال اطلاع رسانی حمل و نقل هوایی

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: زاویه حیرت انگیز از قدرت تخریب پهپادهای بمب افکن (فیلم) ترسناک ترین صدا در هوانوردی (فیلم) ویژگی ترسناک بمب افکن ما فوق صوت سوخو 34 (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • رسوایی پدافندی هوایی اسرائیل رو شد
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • تاکید امام جمعه خمینی شهر بر حمایت مردم از طرح نور
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق
  • بمب افکن H6K نیروی هوایی چین، دوربردترین سکوی چینی‌ها برای پرتاب هر سلاح برد بلندی است (فیلم)
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • ارتش به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات رسیده است
  • سوخت گیری در آسمان چگونه و چقدر طول می‌کشد؟