Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@02:51:26 GMT

امام جمعه خلیل آباد: دشمن منتظر یک لحظه غفلت ما است

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۲۸۸

امام جمعه خلیل آباد: دشمن منتظر یک لحظه غفلت ما است

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه دشمن در هر سطحی دشمنی خود را با ملت ایران دارد، گفت: همه باید هوشیار باشیم که دشمن منتظر یک لحظه غفلت ما است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل آباد، حجت الاسلام علی ناهیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با بیان خصوصیات و مزیت ماه‌های حرام در طول سال اظهار کرد: کرامت و بزرگواری، صدقه دادن، خوش اخلاقی از جمله خوبی‌ها در این ماه‌ها و ثواب آنها مضاعف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه خلیل آباد در ادامه با تبریک فرارسیدن ایام دهه کرامت به کرامات امام رضا (ع) وخواهرشان حضرت فاطمه معصومه  (س) اشاره کرد و گفت: زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) همچون زیارت جدشان حضرت زهرا (س) است، بنابراین در طول دهه کرامت با دستورات بهداشتی ستاد کرونا برنامه‌های فرهنگی در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته مبارزه با مواد مخدر خاطرنشان کرد:  بررسی موضوع اعتیاد و ساماندهی امور جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است و در شورای فرعی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان  خلیل آباد به این موضوع نیز پرداخته می‌شود.

ناهیدی افزود: برای کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد در جامعه باید از تلاشگران این عرصه حمایت‌های کافی انجام شود.

امام جمعه خلیل آباد با اشاره به مذمت استفاده از مواد مخدر در دین مبین اسلام، تصریح کرد: اعتیاد علاوه بر تخریب جسم انسان عامل سستی روح و جسم آدمی است و از سوی دین نیز مورد نفی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مرزهای شرقی کشور عامل گسترش مواد مخدر در کشور هستند، گفت: برای رفع این مشکل باید نظارت و دقت بیشتری برای کنترل مرزهای مشترک انجام شود.

ناهیدی بیان کرد: بسیاری از جوانان و عوامل انتظامی در مقابله با قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمدند که نیاز است از زحمات سربازان امام زمان ونیروی انتظامی تقدیر کرد.

امام جمعه خلیل آباد با تاکید بر ریشه یابی و حل دائمی مشکل قاچاق برای از بین رفتن اعتیاد در جامعه افزود: محیط خانواده، محیط تحصیل و آموزش، رسانه‌ها و عوامل امنیتی و انتظامی نقش موثری در پیشگیری از اعتیاد دارند که می‌طلبد در ظرفیت خود برای حل مشکل اعتیاد استفاده کنند.

وی افزود: اعتیاد به عنوان چهارمین خطر بزرگ جهان، گریبان گیر بیش از ۲ میلیون نفر در کشور ایران است و  در پی افزایش آمار اعتیاد سرقت، طلاق و سایر مشکلات اجتماعی در جامعه گسترش می‌یابد.

ناهیدی با بیان اینکه انواع روان گردان‌ها تا دهه قبل ۱۶۶ نوع در دنیا بود افزود: امروزه با رشد فزاینده مواد مخدر متاسفانه با ۸۰۰ نوع  متنوع مختلف مواد مواجه هستیم که ۳۸۴ درصد رشد را نشان می‌دهد.

امام جمعه خلیل آباد با ابراز نگرانی از شیوع مصرف مواد مخدر در جامعه اظهار کرد: مواد مخدر خانمانسوز است و امروزه جوانان زیادی را گرفتار کرده است سن مصرف مواد کاهش یافته و آحاد جامعه جهانی با آن مواجه هستند.

وی گفت: همجواری با کشور افغانستان و پاکستان و تهاجم فرهنگی در عرصه‌های مختلف از ناحیه استکبار جهانی سبب ایجاد مشکلات خانوادگی و دوری خانواده‌ها شده که نیازمند مراقبت بیشتر از سوی خانواده‌ها است.

ناهیدی کشف۹۵۰تن مواد مخدر در سال قبل توسط سبز پوشان انتظامی کشور را ستود و اظهار کرد: کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته است که کشف ۹۵۰ تن مواد مخدر، احداث ۱۳۶ کیلومتر دیوار مرزی وساخت ۵۸۵ باب پاسگاه ودستگیری ۴هزار قاچاقچیان از جمله خدمات نیروی انتظامی کشور در سال قبل است.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه دشمن در هر سطحی دشمنی خود را با ملت ایران دارد، گفت: همه باید هوشیار باشیم که دشمن منتظر یک لحظه غفلت ما است.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه مواد مخدر اعتیاد نماز جمعه مواد مخدر امام جمعه اعتیاد نماز جمعه امام جمعه خلیل آباد مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم

فیاض فر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم گفت: با رصد ماموران انتظامی و وصول گزارش کشت خشخاش توسط افرادی با هویت معلوم در یکی از روستا‌های شهرستان یازده هزار بوته خشخاش کشف و معدوم سازی شد.

وی افزود: دستورات قضائی برای ورود به محل و دستگیری متهمان صادر و مقادیر قابل توجهی از گیاه خشخاش به منظور تهیه ماده مخدر تریاک کشف شد. 

او بیان کرد: مبارزه با مواد مخدر و مشروبات الکلی در هر سطح از تولید، توزیع و مصرف، همواره یکی از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی شهرستان بوده است، چنانچه فرد یا افرادی نسبت به کشت مواد مخدر اقدام نمایند یا زمین و مزارع خود را در اختیار افرادی جهت کشت خشخاش یا شاهدانه برای تولید انواع مواد مخدر قرار دهند، ضمن برخورد قانونی با تمام افراد دخیل در این فرآیند، امکان تعقیب قانونی برای مالک زمین محل کشت هم وجود خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کشف و ضبط ۱ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در خرم‌آباد/ ۴ نفر دستگیر شدند
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • این دروغ را درباره کاهش افسردگی باور نکنید
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • پاسخ آیت‌الله فیاضی به سؤالی پیرامون رفع اضطراب
  • همزمان با هفته کارگر از کارگران نمونه خلیل‌آباد تجلیل به عمل آمد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم