Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رهبران حماس با تأکید بر مقابله حتمی با طرح معامله قرن، تصریح کرد که تشکیلات خودگردان فلسطین باید جانبداری خود را از تصمیم ملی فلسطین اعلام کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مشیر المصری» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که اراده ملت فلسطین برای ناکام گذاشتن تمامی نقشه‌های رژیم صهیونیستی کفایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه خبری العالم به نقل از المصری گزارش داد که جنبش حماس بر اتحاد ملی تأکید دارد و خواستار توافق بر سر یک راهبرد ملی و آزادی‌بخش برای مقابله با مشکلات است.

وی تصریح کرد، تشکیلات خودگردان فلسطین باید جانبداری خود را از تصمیم ملی فلسطین اعلام کرده و در اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز شتاب کند.

این مسئول فلسطینی از تشکیلات خودگردان خواست که هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف و کاری کند که سرویسهای امنیتی نیروهای مقاومت را به حال خود رها کنند تا بتواند توطئه‌های صهیونیستها را شکست دهند.

المصری با تأکید بر اینکه «زمان آن رسیده است که کرانه باختری به الحاق (اشغال) نه بگوید»، خاطر نشان کرد، باید فرود هواپیماهای عربی در فرودگاههای صهیونیستی و شتاب برای عادی‌سازی روابط تحت عناوین مختلف، متوقف شود.

وی با بیان اینکه «هر کس تصور کند که می‌تواند معامله قرن را اجرایی کند، متوهم است» در این باره تأکید کرد که «پیام ما به دشمن آشکار است مبنی بر اینکه برای شکست معامله قرن را از نقطه صفر آغاز خواهیم کرد... هر چند هزینه آن، از دست دادن تمام چیزهایی باشد که در اختیار داریم».

جنبش حماس ظهر امروز جمعه در شمال نوار غزه و در محکومیت طرح اشغال کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی راهپیمایی برگزار کرد.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی فلسطین کرانه باختری حماس رژیم صهیونیستی فلسطین کرانه باختری معامله قرن اشغال کرانه باختری معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد

به گزارش جام جم آنلاین، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وقوع یک عملیات زیر گیری در شمال کرانه باختری خبر داد.

بنابراین گزارش، مجری این عملیات پس از زیر گرفتن یک نظامی زن صهیونیست از محل دور شده است.

منابع عبری از زخمی شدن این نظامی زن صهیونیست در اثر زیر گرفته شدن خبر می دهند.

این در حالی است که ساعتی پیش منابع عبری از زخمی شدن یک نیروی پلیس رژیم صهیونیستی در اطراف باب الساهره (یکی از دروازه های مسجدالاقصی) در منطقه قدیمی قدس خبر دادند.

مجری این عملیات با استفاده از سلاح سرد این نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و پس از آن در تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی در کرانه باختری | یک نظامی زخمی شد
  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • بمباران نوار غزه و حمله به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری+فیلم
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • تشکیلات خودگردان؛ از مهار اعتراضات ضد صهیونیستی تا سرکوب آن
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری