Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد رضا کلایی روز جمعه در مراسم افتتاح پروژه بهسازی و مناسب سازی مسیر دسترسی به آرامستان بهشت رضوان مشهد افزود: تمام تلاش ما کسب رضایت مردم است و بسیاری اوقات فراتر از وظایفی که روی کاغذ است را وظیفه خود می دانیم و خدمات رسانی می کنیم.

وی اضافه کرد: درحال حاضر پروژه های زیادی در نقاط مختلف شهر درحال اجراست که امیدوارم بتوانیم به طور میانگین در تیرماه امسال هر روز شاهد افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی یک پروژه باشیم و در مجموع امیدوارم سال ۹۹ سالی پررونق برای پروژه‌های شهری و سالی پر فایده برای مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار مشهد گفت: طی چهار ماه گذشته با وجود شیوع ویروس کرونا، به بهترین شکل و با رعایت تمامی نکات بهداشتی به مردم خدمات رسانی کردیم.
کلایی با اشاره به حضور مردم در کنار مدیریت شهری افزود: افتتاح پروژه ساماندهی و بهسازی راه دسترسی آرامستان بهشت رضوان از دو جهت اهمیت دارد، این پروژه باعث بهبود و ایمن شدن راه دسترسی برای ساکنان ۱۱ روستای بخش مرکزی مشهد خواهد شد و در کنار آن دسترسی مردم به آرامستان بهشت رضوان تسهیل می‌شود.
وی ادامه داد: اکنون ظرفیت بهشت رضا (ع) رو به اتمام است و این طور به نظر می‌رسد که باید عمده ظرفیت خود را در این آرامستان معطوف به رسیدگی به فضاهای عمومی و تسهیل بیشتر در امر زیارت اهل قبور کنیم.
شهردار مشهد گفت: با توجه به این موضوع باید به سمتی حرکت کنیم که آرامستان اصلی شهر مشهد که خدمات پایه برای کفن و دفن را ارائه می دهد بهشت رضوان باشد.

کلایی افزود: باید ظرف ۶ ماه آینده مطالعات مورد نیاز، آماده شدن اسناد و انتخاب پیمانکار جهت احداث راه دسترسی اصلی به آرامستان بهشت رضوان از کنار گذر شمالی مشهد انجام شود و بتوانیم تا پایان فصل پاییز عملیات اجرایی این مسیر را آغاز کنیم زیرا یکی از نیازهای مهم برای استفاده از آرامستان بهشت رضوان ایجاد مسیر دسترسی اصلی به آن است.
وی افزود: هرچند خدماتی که در حال حاضر در بهشت رضوان ارائه می شود خدمات مناسبی است و قابل مقایسه با سال گذشته نیست اما بازهم باید به افزایش ارائه خدمات در این آرامستان سرعت بخشیده شود.
رییس کمیسیون مناطق پیرامونی و کم برخوردار شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم اظهار کرد: مدیریت شهری مشهد در این دوره‌ خدمات چشمگیر و بی مانندی را در نقاط مختلف شهر چه در مرکز و چه درحریم شهر ارائه کرده است.
رمضانعلی فیضی افزود: در مجموع شورای پنجم و مدیریت شهری در این دوره در توسعه شهر رویکردی متوازن و عدالت ‌محور داشته است.
وی ادامه داد: از منظر مدیریت شهری و شورای پنجم، بخش مرکزی، رضویه، مشهد و روستاهای اطراف با یکدیگر تفاوتی ندارند و مدیریت شهری و شورای شهر خود را خادم مردم می‌دانند.
فیضی خاطرنشان کرد: بهسازی و مناسب سازی مسیر دسترسی به بهشت رضوان یکی از مصادیق همین رویکرد است، پروژه‌ ای که برای رفاه حال ساکنان ۱۱ روستا و شهروندان مشهد اجرا و امروز افتتاح شد.
پروژه بهسازی و مناسب‌سازی مسیر دسترسی به آرامستان بهشت رضوان و ۱۱ روستای بخش مرکزی مشهد امروز طی مراسمی افتتاح شد.
این مسیر به طول هفت کیلومتر یکی از راه های فرعی دسترسی به بهشت رضوان و ۱۱ روستای بخش مرکزی است که از سوی شهرداری مشهد بهسازی و مناسب سازی شده است.

برچسب‌ها شهرداری مشهد رمضانعلی فیضی شورای اسلامی شهر مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری مشهد شورای اسلامی شهر مشهد شهرداری مشهد شورای اسلامی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بذرپاش با بیان اینکه بیش از ۲۶۰ کیلومتر پروژه آزادراهی و بزرگراهی در زمان حاضر در آذربایجان شرقی در دست اجراست گفت: این استان استانی پهناور و با جمعیت قابل توجه است و دسترسی‌های ترانزیتی دارد.

وی افزود: یکی از مهمترین محور‌های این استان آزادراه تبریز - ارومیه است که سال‌های سال در قطعات مختلف در حال کار بوده و گاه تغییر سرمایه گذار را شاهد بودیم.

وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه ۱۲ کیلومتر از قطعه ۶ این آزادراه عملیاتی شده است گفت: ۱۶ کیلومتر باقی مانده برنامه ریزی شده تا با تزریق مالی از روش‌های مختلف شامل توزیع قیر، ردیف بودجه، ماده ۵۶ مصوب و کمک‌های بانکی در ۲ ماه آینده اجرایی شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت مولدسازی برای این پروژه جمع بندی و مقرر شده است تا سازمان ملی مسکن به عنوان مشارکت و با عنوان آورده دولتی به این پروژه کمک کند.

بذرپاش با بیان اینکه امسال را سال اتمام بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام قرار داده‌ایم افزود: پروژه مراغه- هشترود نیز که یک قطعه ۲۹ کیلومتری است در مراحل پایانی است و نیاز به تزریق مالی دارد که در چند ماه آینده تامین مالی خوبی خواهد شد.

وی گفت: محور تبریز - صوفیان از جمله محور‌های ترانزیتی بوده و مرز بازرگان به عنوان یکی از مرز‌های پرتردد ما با ترکیه است که سهم بالایی در ترانزیت دارد بنابراین نیازمند کار سریعتر با تزریق مالی است که در این راستا در ۲ یا سه ماه آینده محور رفت آن تکمیل شده و محور برگشت نیز تا هفته دولت آماده می‌شود.

بذرپاش با بیان اینکه در دولت سیزدهم، عزم جدی برای رفع گره‌های اصلی محور‌های ارتباطی وجود دارد گفت: حضور بنده در اینجا و همکاران ملی و مدیران استانی برای رفع گره‌ها است.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مناطق حاشیه نشین با اشاره به بازدید دیروز رئیس جمهور از مناطق حاشیه نشین تهران گفت: یکی از راهکار‌ها بسته پیشنهادی ۱۹ بندی است که به شهردار‌های کشور ابلاغ شده و در مورد تسریع صدور پروانه برای بافت‌های فرسوده است.

وی با بیان این‌که سال ۱۴۰۲ شاهد رشد ۲۵ درصدی در صدور پروانه‌ها بودیم گفت: امسال نیز حتما این رشد بیشتر خواهد بود و به همه شهرداران اختیار دادیم تا پیشنهادات خود برای این بسته را اعلام کنند.

بذرپاش با بیان این‌که یکی از مشکلات حاشیه نشینی در رفع موانع مثل حریم راه آهن است افزود: حریم ۱۷ متری راه آهن حریم ایمنی است اما حریم ۳۰ متری نیز داریم که بسیاری از شهر‌ها را دچار مشکل کرده است.

وی اعلام کرد: بسیاری از خانه‌ها در این حریم قرارگرفته و مشمول بافت فرسوده شده‌اند که دستور بازسازی این خانه‌ها نیز داده شده است.

بذرپاش با بیان اینکه راهکار دیگر تسهیلات بانکی ارزان است اظهار کرد: با تسهیلات پنج درصدی که برای خانه‌های روستایی داده شده شاهد رشد بازسازی‌ها بودیم و الان به ۵۰۰ هزار واحد رسیده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا وام‌های ارزان قیمت البته اندکی بالاتر از پنج درصد ارائه دهیم خاطرنشان کرد: سکونتگاه‌های غیرمجاز اگر در سامانه بازآفرینی ثبت نام کنند و هویت آنها مشخص می‌شود دولت نسبت به صدور پروانه اقدام می‌کند.

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • ۵۴۳ میلیون دلار، ارزش خدمات باغ ملی گیاه شناسی
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • دسترسی به ۲۵۰ هزار منبع مطالعاتی در کتابخانه تخصصی اهل بیت (ع) آستان قدس رضوی
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • سامانه سنام قوه قضائیه پس از ۱۰ روز همچنان قطع است
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟