Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ برای بازی های تشریفاتی باقی مانده نیز عطش پیروزی دارد زیرا معتقد است هماهنگی تیم باید حفظ شود.

طرفداری - بایرن مونیخ پس از پیروزی 1-0 برابر وردربرمن برای هشتمین بار پیاپی قهرمان بوندسلیگا شد و دو بازی آینده آن ها تا پایان فصل، تشریفاتی خواهد بود. در چارچوب مسابقات هفته 33 بوندسلیگا، بایرن مونیخ عصر شنبه ساعت 18:00 به وقت تهران در آلیانز آرنا برابر فرایبورگ قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گزارش وب سایت بایرن مونیخ، هانسی فلیک، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پیش از این دیدار به صحبت پرداخت.

بایرن مونیخ و استفاده از بازیکنان تیم جوانان

برای بازی فردا، تغییراتی در ترکیب اصلی خواهیم داشت. داوید آلابا بازی برابر فرایبورگ را به دلیل مصدومیت مچ پا از دست می دهد و باید برای مدتی استراحت کند. پریشیچ قبل از بازی با وردربرمن مصدوم بود و گنابری هم با کوفتگی روبرو شد. به نظر می رسد که هر دو بازیکن بازی با فرایبورگ را از دست می دهند اما 24 ساعت وقت داریم و می بینیم چه می شود. بازیکنانی از تیم دوم داریم که می توانیم روی آن ها حساب کنیم که برخی از آن ها فردا در ترکیب قرار خواهند گرفت. با این وجود باید ترکیب تیم ما بزرگی لازم را داشته باشد و مطمئنم که فصل آینده، ترکیب بزرگی خواهیم داشت. بازی کردن لوکاس هرناندز؟ تا فردا صبح باید صبر کنم و بعد تصمیم بگیرم که او در چه پستی بازی کند اما هرناندز فردا قطعا بازی می کند.

 بایرن مونیخ در بازی های تشریفاتی هم برد می خواهد

  برای بازی برابر فرایبورگ، حفظ ریتم و هماهنگی تیمی مهم است. در دو بازی باقی مانده، با همان جدیت قبل بازی خواهیم کرد. ذهنیت بایرن مونیخ این است که در این دو بازی باقی مانده هم پیروز شود. خروجی ها؟ مدام با مدیران تیم در تماس هستم اما هنوز خیلی زود است در این خصوص صحبت کنیم. تا پایان فصل، سه بازی و یک استراحت کوتاه در پیش داریم. سپس لیگ قهرمانان اروپا آغاز خواهد شد. امیدواریم بتوانیم در لیگ قهرمانان با همین ترکیب بازی کنیم و بازیکنان قرضی ما نیز حضور داشته باشند.

 آینده خاوی مارتینز به خودش بستگی دارد

 

تیاگو بازیکنی استثنایی است که می تواند به هر تیمی کمک کند. واقعا دوست دارم او در بایرن مونیخ بماند. تیاگو و بایرن مونیخ هر دو این مسئله را به خوبی می دانند. این مسئله برای داوید آلابا هم صادق است؛ هر دوی آن ها کیفیتی مثال زدنی دارند. بواتنگ فرمی عالی دارد. چهار مدافع فیکس ما، اساس استحکام خط دفاعی بایرن مونیخ هستند. بواتنگ بازیکنی با کیفیت و تجربه بالایی است و هر تیمی به چنین بازیکنی نیاز دارد. آینده خاوی مارتینز؟ خاوی مارتینز در این فصل با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کرد اما مارتینز هنگام حضورش در میدان، با دل و جان بازی می کند و همیشه می توان رویش حساب کرد. مارتینز فردی باتجربه است و خودش باید درباره آینده اش تصمیم بگیرد. اکنون روی بازی با فرایبورگ متمرکز هستیم. 

در همین راستا بخوانید:

بایرن مونیخ برای هشتمین بار پیاپی قهرمان بوندسلیگا شد هانسی فلیک، معنای زیبایی

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بایرن به کین

بازیکنان تیم فوتبال بایرن قصد دارند به هری کین برای نزدیک‌شدن به رکورد روبرت لواندوفسکی در بازی‌های باقیمانده بوندسلیگا کمک کنند.

به گزارش ایسنا، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس در فصل جاری بوندسلیگا مقابل ۱۵ حریف از ۱۷ حریفی که برابرش به میدان رفته، گلزنی کرده است. او فقط مقابل فرایبورگ (دو بار) و اینتراخت فرانکفورت نتوانست برای بایرن گلزنی کند. حالا دیدار برگشت بایرن برابر فرانکفورت از راه رسیده است و کین می‌خواهد دروازه این تیم را برای نخستین بار باز کند.

هری کین در اولین فصل حضورش در بوندسلیگا تاکنون ۳۳ گل زده که رکورد چشمگیری است. او این تعداد گل را در ۳۰ بازی به ثمر رسانده است. رکورد ۴۱ گل روبرت لواندوفسکی در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ بسیار دور اما همچنان در دسترس است.

بایرن می‌خواهد به کین برای ثبت رکورد کمک کند

تیم مونیخی می‌خواهد به کین در راه رسیدن به رکورد لواندوفسکی کمک کند. این موضوع را توماس توخل نیز تایید کرد و گفت: رکورد گلزنی کین فوق‌العاده است. گل‌های او به ما کمک زیادی کرده است. او نه‌تنها گل می‌زند که یک رهبر در تیم است. بسیار خوشحالیم که او اینجاست.

در حالی که انتظار می‌رود کین تا تابستان ۲۰۲۷ در بایرن باشد، دوران حضور توخل در باواریا قرار است خیلی زود به پایان برسد و بعید است این مربی با توجه به درخواست هواداران بایرن برای ماندن، نظرش را تغییر دهد.

بایرن‌مونیخ امروز باید در هفته سی‌ام بوندسلیگا به مصاف اینتراخت فرانکفورت برود و سه‌شنبه‌شب هم میزبان رئال مادرید خواهد بود. دو تیم بازی رفت دور نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ورزشگاه آلیانتس‌آره‌نا برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • شاهکار کین؛ شاهزاده هری در آستانه شکستن رکورد بمب‌افکن در بایرن مونیخ
  • پیروزی بایرن و شکست عجیب بوروسیا دورتموند در بوندسلیگا
  • شکست سنگین دورتموند مقابل لایپزیش/ بایرن مونیخ پیروز شد + فیلم
  • بایرن مونیخ - آینتراخت فرانکفورت؛ ترکیب رسمی
  • کمک بایرن به کین
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • شیری: می‌توانستیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت