Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@10:26:36 GMT

تاکید حماس بر مقابله حتمی با طرح معامله قرن

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۰۶۲۸

تاکید حماس بر مقابله حتمی با طرح معامله قرن

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «مشیر المصری» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تأکید کرد که اراده ملت فلسطین برای ناکام گذاشتن تمامی نقشه‌های رژیم صهیونیستی کفایت می‌کند.

شبکه خبری العالم به نقل از المصری گزارش داد که جنبش حماس بر اتحاد ملی تأکید دارد و خواستار توافق بر سر یک راهبرد ملی و آزادی‌بخش برای مقابله با مشکلات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد، تشکیلات خودگردان فلسطین باید جانبداری خود را از تصمیم ملی فلسطین اعلام کرده و در اتخاذ تصمیمات سرنوشت‌ساز شتاب کند.

این مسئول فلسطینی از تشکیلات خودگردان خواست که هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف و کاری کند که سرویسهای امنیتی نیروهای مقاومت را به حال خود رها کنند تا بتواند توطئه‌های صهیونیستها را شکست دهند.

المصری با تأکید بر اینکه «زمان آن رسیده است که کرانه باختری به الحاق (اشغال) نه بگوید»، خاطر نشان کرد، باید فرود هواپیماهای عربی در فرودگاههای صهیونیستی و شتاب برای عادی‌سازی روابط تحت عناوین مختلف، متوقف شود.

وی با بیان اینکه «هر کس تصور کند که می‌تواند معامله قرن را اجرایی کند، متوهم است» در این باره تأکید کرد که «پیام ما به دشمن آشکار است مبنی بر اینکه برای شکست معامله قرن را از نقطه صفر آغاز خواهیم کرد... هر چند هزینه آن، از دست دادن تمام چیزهایی باشد که در اختیار داریم».

جنبش حماس ظهر امروز جمعه در شمال نوار غزه و در محکومیت طرح اشغال کرانه باختری توسط رژیم صهیونیستی راهپیمایی برگزار کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۰۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: پشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده شده به ما در ماه‌های اخیر است

یک منبع در جنبش حماس با تاکید بر اینکه پشنهاد فعلی مصر، بهترین پیشنهاد ارائه شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته است، گفت که امکان دستیابی به توافقی در این زمینه طی روزهای آتی وجود دارد.

به گزارش ایسنا، یکی از مسؤولان جنبش حماس امروز سه‌شنبه پیشنهاد فعلی مصر را بهترین پیشنهاد ارائه شده به این جنبش طی ماه‌های گذشته دانست و ضمن اشاره به وجود اختلاف‌نظری درباره تعداد اسرایی که قرار است آزاد شوند، اظهار کرد: پیشنهاد مصر درباره قرارداد تبادل اسرا با اسرائیل و آتش‌بس در غزه مورد قبول دو طرف است.

به گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، این منبع در حماس گفت: امکان دستیابی به توافقی طی روزهای آتی وجود دارد.

از سوی دیگر، رسانه‌های عبری در شبکه‌های اجتماعی نوشتند: «به نظر می‌رسد السنوار  برای تایید چراغ سبز داده است.»

امروز «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی این رژیم نشستی داشت.

همچنین قرار است کابینه جنگ رژیم صهیونیستی عصر امروز نشستی برای بررسی قرارداد تبادل اسرا و موضوع عملیات احتمالی رفح داشته باشد.

یک منبع آگاه از روند مذاکرات میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی به خبرگزاری «AWP» گفت: قرارداد میان دو طرف قریب‌الوقوع است و اگر برخی مشکلاتی که مانع از اجرای قرارداد شده، سریعا برطرف شوند، امکان امضای ان ظرف چند روز آینده وجود دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الاخبار متن پیشنهاد رژیم صهیونیستی به جنبش حماس را منتشر کرد
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • حماس: پیشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده‌شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • حماس: پشنهاد فعلی مصر بهترین پیشنهاد داده شده به ما در ماه‌های اخیر است
  • نتانیاهو: احتمال رسیدن به معامله تبادل اسرا اندک است
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد