Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه قلعه رئیسی گفت: قوه قضائیه نیازمند قضات مردمی و مردمی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این شهر ضمن رعایت نمازگذاران به تقوا الهی عنوان کرد: خدای متعال وجود مبارک پیامبر خاتم و دیگر انبیاء الهی و امامان معصوم شاهد و ناظر بر اعمال و رفتار و گفتار ما هستند و به همه ابعاد زندگی ما علم دارند و می بینند و فردای قیامت به عنوان شاهد و گواه حاضر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه قلعه رئیسی به اتفاقات اخیر آمریکا اشاره و تصریح کرد: سه هفته از اعتراضات بی سابقه می گذرد در ابتدا ضدیت با نژاد پرستی و جنبش اعتراضی سیاه پوستان به شمار می رفت و اکنون گسترش یافته و از آمریکا به دیگر کشورها و اروپا سرایت کرده است و همین کرونا و اعتراضات مردمی و شکست های راهبردی آمریکا در منطقه و شخصیت مضحک ترامپ روز به روز افول آمریکا را بیشتر می کند.

صلواتی به سالروز شهادت آیت الله بهشتی و هفته قوه قضائیه اشاره و در ادامه به مطالبات رهبر معظم انقلاب از قوه قضائیه و اقدامات صورت گرفته در ماه های گذشته این قوه اشاره و بیان کرد: یکی از مسئولیت های قوه قضائیه تقویت اعتماد عمومی است که این قوه به منزله نفس لوامه دستگاه ها و قوا وجدان بیدار جامعه باید با پویای و تحرک و حرکت روز آمد و سالم سازی دائمی محیط کار و قضات به عنوان مامن و پناهگاه مردم خصوصا محرومان و مستضعفان مطرح باشد.

امام جمعه قلعه رئیسی با تقدیر از از زحمات رئیس کل دادگستری استان و شهرستان و دادستان استان و همکاران در دادگستری استان دامه داد: در سطح منطقه از تلاش ها و زحمات رئیس و همکاران در دادگاه بخش چاروسا و به طور خاص از تلاش دادرس دادگستری چاروسا که یک روحانی فاضل و یک قاضی با روحیه مردمی، انقلابی و جهادی که چندین پرونده در سطح منطقه را با تلاش ایشان صلح و سازش شد و پروازی نیست و مددکار و یاور برنامه های فرهنگی و مذهبی در منطقه است صمیمانه تبریک و تشکر می کنیم و یقینا امثال این قاضی می توانند تحول آفرین باشند و امیدواریم از چنین ظرفیت های استفاده شود.

وی به ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر اشاره و بیان کرد: یکی از شخصیت های موثر در تاریخ بشریت حضرت معصومه(س) است هم مفسر و هم معلم قرآن بودند و هم در عرصه سیاست به افشاگری ظلم و جور حکومت می پرداختند و بخاطر دلایل امنیتی و ترس کسی جرات نداشت برای ازدواج با ایشان اقدام کند و با هجرت خود به قم یکی از کانون های تاثیرگذار تبدیل کرد.

صلواتی به روز دختر هم اشاره و گفت: دختران امروز عامل سعادت جامعه ایمانی آینده است و دشمن برای دختران انقلاب اسلامی برنامه دارد و آقای رابرت مرداک یهودی صهیونیستی مشهور به غول رسانه ای امپراتوری رسانه ای دنیا 60شبکه تلویزیونی دارد و حداقل 30 میلیون مخاطب دارد در سال 2010در مصاحبه ای گفته برای نابودی ایران باید در خصوص کلمه مقدسی به نام خانواده باید هزینه کرد و من قصد دارد تا موضوع را در دستور کار قرار دهیم چون در ایران مادر خانواده همه چیز را مدیریت می کند و در این سریال ها به دنبال نشان دادن بنیاد خانواده است؛ و پدر و مادران دختر گل و ریحانه است و مداوم به محبت و احترام نیاز دارد و این نیاز باید در خانه تامین شود و اگر این نیاز در خانه تامین نشود در خیابان ها و کوچه و فضای مجازی به دنبال آن است.

امام جمعه قلعه رئیسی فضای مجازی را ویروس و قتلگاه جوانان دانست و خاطرنشان کرد: پدر  مادران فضای مجازی دزد ایمان، اخلاق، تقوا و معنویت فرزندانتان است و ارزش های الهی انسان را از جامعه از بین می برد و عفت و حیا و نجابت دخترانتان را می گیرد و از خانواده دین زدایی و عفت و حیازدایی می کند و حتی حریم خانواده را می شکند و در همین منطقه ما هم بعضی در معرض خطر هستند و آسیب می بینند که امدواریم خانواده ها توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/82021

وی یادآور شد: 

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه رئیسی دختر امام جمعه قوه قضائیه رئیسی دختر امام جمعه امام جمعه قلعه رئیسی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان گفت: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

حجت الاسلام علی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: اگر فهم سیاسی بالاتر و تحلیل بهتری وجود داشته باشد، انقلابی و ضد انقلابی بهتر از یکدیگر تمایز داده می‌شوند و هم چنان که در ابتدای انقلاب انواع گروه‌ها و جریان‌های چپ و راست وجود داشت و اگر افراد تحلیل خوبی داشتند، جزئی‌تر وارد مسائل شده و فرق انقلابی و ضد انقلابی را بهتر درک می‌کردند.

وی با تاکید بر گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و نقش بارز ایشان در تفکر اسلامی تصریح کرد: شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی محسوب شده و حساسیت فوق العاده‌ای در برابر حرکات نفوذی در اندیشه اصیل اسلامی داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان خاطرنشان کرد: شهید مطهری به برخورد انفعالی اکتفا نمی‌کرد بلکه اول دیدگاه جهان بینی اسلامی را بیان و سپس تألیف می‌کرد.

نوری یکی از خصوصیات شهید مطهری را جدال احسن در مسائل مهم و افکار انحرافی مانند ماتریالیسم عنوان و تاکید کرد: یکی دیگر از ویژگی‌های شهید مطهری در نقد اندیشه‌های مخالف، پرهیز از مطلق گرایی است و این بدین معنا است که نه عینک خوش بینی میزند تا به اعمال دیگران نظر کنند و نه عینک بدبینی به چشم داشتند که دیگران را مقصر بدانند.

وی اضافه کرد: استاد شهید مرتضی مطهری، معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور است و ایشان متفکری دین شناس بود که در برابر التقاط، نفاق و تهاجم فرهنگی غرب و شرق ایستاد و اسلام ناب و اسلام فقاهتی را ترویج داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین (ع) اصفهان تصریح کرد: ایشان همچنین از دیگر ویژگی‌های این متفکر اسلامی را انصاف علمی عنوان کرد و ادامه داد: شهید مطهری در پاسخگویی به شبهات و نقد اندیشه‌ها، روحیه استکباری و بزرگ اندیشی نداشت و بر همین اساس ایام گرامیداشت مقام این استاد شهید تحت عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نام گرفته است.

کد خبر 750079

دیگر خبرها

  • قضات تصمیمات و احکام خود را با پیوست رسانه‌ای همراه کنند
  • دادگاه های صلح در محاکم اردبیل ایجاد می شود
  • پلیس مفتخر به حمایت مردم فهیم و انقلابی است
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • توصیه رئیس قوه قضائیه به قضات در هرمزگان
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • همه دعوتند؛ مراسم «ستاره‌های دختران کُرد زمین» در سنندج
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان