Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@04:41:08 GMT

جام از اصفهان به تبریز رفت

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۱۷۳۸

جام از اصفهان به تبریز رفت

شاگردان علیرضا افضل در بازی بزرگ مقابل گیتی‌پسند موفق به کسب پیروزی شدند تا در آستانه قهرمانی لیگ برتر فوتسال قرار بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه رفت فینال لیگ برتر فوتسال ایران بین تیم‌های گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۸ امروز در سالن پیروزی اصفهان برگزار شد که در نهایت با برتری ۴ بر ۳ مسی‌ها به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

گزارش کامل مسابقه‌ای که گیتی‌پسند در آن از داشتن علی‌اصغر حسن‌زاده محروم بود و مس سونگون هم علیرضا صمیمی، دروازه‌بان خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداشت، در زیر می‌خوانید:

 

ثانیه ۴۸: ضربه خطرناک پای چپ مهدی جاوید در حالت درازکش، با اختلاف کمی از کنار دروازه گیتی‌پسند به بیرون رفت.
دقیقه ۲: شوت زمینی فرهاد فخیم راهی به دروازه گیتی‌پسند نداشت.
دقیقه ۳: سعید احمدعباسی در شرایط سختی صاحب توپ شد که شوت او را سعید مومنی در اختیار گرفت.
دقیقه ۴: شوت پُرقدرت احمدعباسی را مومنی با واکنش خوبی راهی کرنر کرد.
دقیقه ۴: مومنی، دروازه‌بان مس سونگون یک بار دیگر با واکنش خوبی احمدعباسی را در گلزنی ناکام گذاشت.

* گیتی‌پسند صفر - مس سونگون ۱ (دقیقه ۷: فرهاد فخیم): نفوذ کاپیتان مس سونگون از سمت چپ زمین و شوت نوک پای راست او با اشتباه عجیب فالکون، دروازه‌بان برزیلی گیتی‌پسند تبدیل به گل اول ورزقانی‌ها شد.

دقیقه ۷: واکنش تماشایی مومنی مانع از رسیدن گیتی‌پسند به گل تساوی شد.
دقیقه ۹: پاس در عرض فخیم و ضربه بغل پای تقی‌زاده با اختلاف کمی از کنار تیرک دروازه گیتی‌پسند عبور کرد.
دقیقه ۱۰: شوت محکم احمدی از روی ضربه ایستگاهی را مومنی دفع کرد.
دقیقه ۱۰: فالکون با پای خود موقعیت جدی مس را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۱۱: خیام به دنبال زدن گل دوم مس بود که شوت او از روی دروازه گیتی‌پسند به اوت رفت.
دقیقه ۱۲: شوت مهدی جاوید را فالکون دفع کرد.
دقیقه ۱۲: فرصت طلایی مس را فرهاد فخیم از دست داد و نتوانست پاس در عمق مسلم اولادقباد را در موقعیت تک به تک تبدیل به گل کند تا توپ به بیرون برود.
دقیقه ۱۳: خطای ششم گیتی‌پسند توسط محمدرضا سنگ‌سفیدی و اعلام پنالتی نقطه دوم برای مس سونگون اعلام شد.
دقیقه ۱۳: شوت فخیم از روی پنالتی نقطه دوم به بیرون زده شد.
دقیقه ۱۵: نصیرلو، داور مسابقه به شکل عجیبی به سینه بازیکن مس زد و او را از صحنه مجادله لفظی با والکس، بازیکن برزیلی گیتی‌پسند دور کرد.
دقیقه ۱۵: عسگری فرصت عالی گلزنی برای مس را هدر داد و شوت او به تیرک دروازه گیتی پسند اصابت کرد.
دقیقه ۱۴: شوت والکس رایماندو از کنار دروازه مس به بیرون رفت.
دقیقه ۱۸: خطای شجری روی احمدعباسی موجب شد تا گیتی‌پسند صاحب ضربه پنالتی دوم شود.

 * گیتی‌پسند ۱ - مس سونگون ۱ (دقیقه ۱۸: حمید احمدی): پنالتی نقطه دوم مس را حمید احمدی با ضربه بغل پا به گوشه سمت راست دروازه مس تبدیل به گل کرد.

 

 

 

دقیقه ۱۹: فالکون، دروازه‌بان برزیلی گیتی‌پسند مصدوم شد و جای خود را به رسولی داد.
دقیقه ۲۰: مومنی خود را مقابل شوت حمید احمدی قرار داد و مانع از رسیدن گیتی‌پسند به گل دوم شد.

* گیتی‌پسند ۱ - مس سونگون ۲ (دقیقه ۲۰: فرهاد فخیم): پاس به عقب حمید احمدی با اشتباه عجیب آلکس فالکون که در میانه زمین حضور داشت، به فرهاد فخیم رسید تا این بازیکن گل دوم خود و تیم مس را به ثمر رساند.

* پایان نیمه اول با برتری ۲ بر یک مس سونگون مقابل گیتی‌پسند اصفهان.

 

دقیقه ۲۶: شوت کشاورز از میانه زمین تبدیل به گل نشد و به بیرون رفت.
دقیقه ۲۶: ضربه فرهاد فخیم را فالکون به کرنر فرستاد.
دقیقه ۲۷: شوت پُرقدرت احمدعباسی را مومنی به زیبایی دفع کرد.
دقیقه ۲۷: حمله جدی دیگر مس روی ضربه‌ی کرنر توسط فالکون دور شد.
دقیقه ۲۸: نصیرلو، داور مسابقه باز هم در حالت غیر معمول به میثم خیام تذکر جدی داد.
دقیقه ۳۰: یک بار دیگر مومنی دروازه‌بان مس، احمدعباسی و گیتی‌پسند را از گلزنی محروم کرد.
دقیقه ۳۰: بازیکنان گیتی‌پسند اعتقاد زیادی به برخورد توپ به دست بازیکن مس در محوطه جریمه این تیم داشتند که داوران مسابقه دستور به ادامه بازی دادند.

* گیتی‌پسند ۱ - مس سونگون ۳ (دقیقه ۳۵: سعید تقی‌زاده): شروع مجدد مسلم اولادقباد از کرنر و در ادامه شوت زمینی مهدی جاوید را در میانه راه سعید تقی‌زاده با دخالت به موقع با ضربه نوک پا زد تا گل سوم مس به ثبت برسد.

 

دقیقه ۳۶: مرتضی عزتی به‌عنوان یار پنجم در ترکیب گیتی‌پسند قرار گرفت و این تیم روی به پاور پلی آورد.
دقیقه ۳۶: محمدرضا سنگ‌سفیدی مانع از گل چهارم مس سونگون شد و تنها یک کارت زرد گرفت؛ سنگ‌سفیدی در حالی که دروازه گیتی‌پسند خالی بود، اجازه حرکت به عسگری را نداد و نصیرلو، داور مسابقه در تصمیمی بحث‌برانگیز به دادن اخطار بسنده کرد.
دقیقه ۳۶: ضربه آزاد مهدی جاوید به شکل خطرناکی از روی دروازه گیتی‌پسند به اوت رفت.
دقیقه ۳۷: شوت زمینی حمید احمدی را مومنی درازکش تبدیل به کرنر کرد.

* گیتی‌پسند ۱ - مس سونگون ۴ (دقیقه ۳۷: فرهاد فخیم): اشتباه بازیکنان گیتی‌پسند در زمان پاور پلی موجب شد تا توپ به فرهاد فخیم برسد و این بازیکن از محوطه جریمه خودی و با ضربه نوک پا، دروازه خالی اصفهانی‌ها را باز کند.

* گیتی‌پسند ۲ - مس سونگون ۴ (دقیقه ۳۸: مرتضی عزتی): اشتباه در خط دفاعی مس سونگون روی شوت احمدعباسی، توپ را به عزتی رساند تا او اختلاف را به ۲ گل کاهش دهد.

* گیتی‌پسند ۳ - مس سونگون ۴ (دقیقه ۳۹: سعید احمدعباسی): حرکت در عرض و شوت تماشایی احمدعباسی گیتی‌پسند را به گل سوم رساند تا تنها یک گل برای به تساوی کشیدن بازی فاصله داشته باشند.

دقیقه ۴۰: مومنی با واکنش استثنایی مانع از رسیدن گیتی‌پسند به گل تساوی شد.

دقیقه ۴۰: شوت حمید احمدی با عکس‌العمل مومنی به کرنر رفت.

 

* پایان بازی: گیتی‌پسند اصفهان ۳ - مس سونگون ورزقان ۴

گفتنی است، دیدار برگشت شاگردان حمید بی‌غم و علی افضل، روز جمعه هفته آینده(ششم تیرماه) در سالن پورشریفی تبریز برگزار می‌شود که در صورت برتری مس، این تیم برای سومین سال پیاپی به قهرمانی دست پیدا می‌کند و در شرایطی که گیتی‌پسند موفق به برتری شود، بازیِ سوم تیم قهرمان را تعیین خواهد کرد.

لیگ برتر فوتسال مس سونگون فوتسال صنایع گیتی پسند اصفهان دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال مس سونگون فوتسال دسته یک دروازه گیتی پسند گیتی پسند تبدیل به گل گیتی پسند ۱ حمید احمدی مهدی جاوید فرهاد فخیم دروازه بان مس سونگون دقیقه ۴ دقیقه ۳ دقیقه ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۱۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری، گلر باتجربه گل‌گهر سیرجان، در بازی با مس رفسنجان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ستاره این تیم بود و با واکنش‌های تاثیرگذاری که در این مسابقه نشان داد باعث شد تا در نیمه دوم جریان مسابقه تغییر کند و سرمه‌ای پوشان سیرجان نبض بازی را در اختیار بگیرند.

مس رفسنجان در پانزده دقیقه ابتدایی مسابقه با شدت زیادی روی دروازه گل‌گهر حمله کردند و ضربات خطرناکی هم از نقاط مختلف زمین به سمت دروازه این تیم شلیک کردند که اخباری مقاومت خوبی در مقابل حملات آنها نشان داد و در ادامه با اینکه شدت حملات مس کمتر شده بود اما همچنان موقعیت‌های بیشتری نسبت به گل‌گهر ایجاد می‌کردند و سد محکمی به نام اخباری مانع گلزنی بازیکنان مس شد.

این عملکرد خوب روند مسابقه را تغییر داد و گل‌گهر با ضربه سر سعید سحرخیزان توانست گل اول مسابقه را به ثمر برساند و در نیمه دوم هم گردش توپ بهتری در جریان مسابقه داشته باشند، البته آنها در نهایت گل تساوی را دریافت کردند، آنها روی ارسالی که از نقطه کرنر انجام شد در یارگیری عملکرد خوبی نداشتند و فرشید باقری با ضربه سر دروازه گل‌گهر را باز کرد.

تماشایی‌ترین واکنش اخباری روی ضربه سر نژادمهدی بود که به زیبایی این توپ را در آستانه ورود به دروازه گل‌گهر بیرون کشید و اجازه نداد تا تیم میزبان به گل برسد و چند دقیقه پس از همین صحنه گل‌گهر گل اول را به ثمر رساند.

اخباری در این فصل 10 کلین شیت انجام داده است و اگر در دربی کرمان موفق به بسته نگه‌داشتن دروازه خود می‌شد در کنار علیرضا بیرانوند حضور پیدا می‌کرد و با فاصله نسبت به حسینی و پورحمیدی در رتبه سوم کلین‌شیت‌های لیگ قرار می‌گرفت.

گل‌گهر در هفته بیست و ششم مقابل تیم آماده شمس‌آذر قرار خواهد گرفت و اخباری در این مسابقه هم روز سختی خواهد داشت و باید دید یازدهمین کلین شیت خود را در کدام هفته لیگ برتر انجام خواهد داد، او از هفته بیستم لیگ برتر موفق نشده است برخلاف عملکرد خوبی که داشته دروازه گل‌گهر را بسته نگه‌ دارد.

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • گلر لیگ‌ برتری 1 ماه و 24 روز دور از کلین‌شیت!
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان