Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@02:04:41 GMT

وقوع یک فقره تصادف در محور شاهرود - گرگان

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۲۰۸۰

وقوع یک فقره تصادف در محور شاهرود - گرگان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مظفر محمدخانی مدیر عامل هلال احمر استان سمنان گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های هلال احمر چهار مأمور جمعیت هلال احمر شاهرود به حادثه تصادف واقع در کیلومتر ۳۵ جاده شاهرود - آزادشهر اعزام شدند.

او افزود: این تصادف بین یک دستگاه پراید و یک خودروی پژو ۴۰۵ رخ داد که علی رغم تلاش مأموران امدادی و بر اثر شدت ضربه دو نفر در دم فوت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سمنان گفت: چهار مصدوم این حادثه نیز با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

محمد خانی با بیان اینکه علت این حادثه توسط پلیس در دست بررسی است بیان کرد: سرعت بالا، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، واژگونی و غیره در زمره مهمترین عوامل تصادفات در استان سمنان هستند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر حوادث رانندگی تصادفات جاده ای امداد رسانی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم

حادثه انحراف اتوبوس از جاده در محور میمه به گلپایگان ۱۱ مصدوم برجا گذاشت.   به گزارش صداوسیما، رئیس جمعیت هلال احمر بخش میمه گفت: در پی گزارشی از انحراف یک دستگاه اتوبوس ازجاده دراین محور در بامداد امروز، سه گروه عملیاتی هلال احمراز پایگاه قرقچی میمه به محل حادثه اعزام شدند.   محمدجواد نوروزی افزود: نیرو‌های هلال احمر پنج نفر از مصدومان این حادثه را به بیمارستان حضرت محمد میمه و ۶ مصدوم دیگر را هم به بیمارستان شهرستان گلپایگان منتقل کردند.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • بارش سنگین برف بهاری در محور شاهرود-توسکستان-گرگان
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم