Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@20:44:14 GMT

کشف بیش از ۳ کیلو هروئین در محور شیراز - یاسوج

تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۲۳۵۳

کشف بیش از ۳ کیلو هروئین در محور شیراز - یاسوج

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین از یک دستگاه خودروی پژو در محور شیراز - یاسوج خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ ایرج بختیاری در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر از محور‌های مواصلاتی استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران در محور شیراز به یاسوج ایست و بازرسی دایر کردند.

بختیاری تصریح کرد: مأموران حین انجام ایست و بازرسی به خودروی پژو حامل مواد مخدر مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

این مقام انتظامی بیان داشت: راننده با بی‌توجهی به دستورات پلیس از محل متواری که پس از طی مسافتی و با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک‌ها خودرو در نهایت متوقف و مأموران در بازرسی از آن ۳ کیلو و ۹۰۰ گرم هروئین که به طرز بسیار ماهرانه در آن جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خاطرنشان کرد: راننده و سرنشین خودرو دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد. لینک کوتاه: asriran.com/0034wn

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شیراز یاسوج پلیس مبارزه با مواد مخدر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه به خبرنگاران گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نرماشیر هنگام کنترل نامحسوس خودروهای عبوری محور زاهدان - نرماشیر یک دستگاه کامیون عبوری را متوقف و در بررسی اولیه آن متوجه وجود جا سازهایی در قسمت‌های مختلف آن شدند.

وی افزود: در ادامه مأموران با انتقال این کامیون به پارکینگ و بررسی دقیق‌تر آن ۱۵۰ کیلو شیشه کشف و راننده این کامیون که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: این متهم که در صدد انتقال این محموله سنگین ماده روان گردان و فوق العاده خطرناک شیشه از شرق به دیگر نقاط کشور بود پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبر 6097528

دیگر خبرها

  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • ۱۴ کیلوگرم تریاک در بردسکن کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در انتقال ۱۵۰ کیلو ماده مخدر شیشه در نرماشیر
  • کشف ۱۸۵ کیلو مواد افیونی در دو عملیات ضربتی پلیس هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد