Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شهروندان عراقی روز جمعه در پاسداشت شهدای محور مقاومت در این کشور، در محل شهادت سپهپد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و «ابومهدی المهندس»، معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق گل گذاشتند.

دفتر اطلاع رسانی حشد الشعبی عراق کرد که به منظور گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مقاومت که به مناسبت تأسیس الحشد الشعبی برگزار شد، علاوه بر نصب بلیبوردی تحت عنوان «زیبایی پیروزی» در محل شهادت شهدای حمله تروریستی آمریکا، در ورودی فرودگاه بین‌المللی بغداد، از تصاویر شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس (نقاشی دیواری) رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به هنگام رونمایی از این دو اثر، نمایندگان گروه‌های مختلف جامعه عراق و مقامات در محل استشهاد شهدای مقاومت دسته گل تقدیم کردند.

نظامیان تروریست آمریکایی سیزدهم دی ماه در اقدامی تروریستی شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به همراه رزمندگان مقاومت به شهادت رساندند. این اقدام آمریکا باعث شد پارلمان عراق دو روز بعد به طرح اخراج نیروهای اجنبی از جمله آمریکا از عراق رأی دهد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۳۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است

«آکسیوس» گزارش داد جمهوری خواهان مجلس نمایندگان آمریکا در حال آماده سازی پیش‌نویس تحریم مقام‌های دیوان بین‌المللی کیفری به عنوان یک اقدام احتیاطی در برابر حکم احتمالی دستگیری مقام‌های رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش ایسنا، پایگاه آکسیوس همچنین افزود اعضای حامی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا در 2 حزب جمهوری خواه و دموکرات بارها هشدار داده‌اند که اگر دیوان بین‌المللی کیفری حکم بازداشت احتمالی مقام‌های اسرائیلی را صادر کند، با عواقبش از جانب آمریکا روبه‌رو می‌شود.

«مایکل مک کال»، رئیس کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا تاکید کرد که پیش‌نویس این لایحه در دست اقدام است و به آکسیوس گفت که او و سایر قانونگذاران جمهوری خواه با کریم خان، دادستان این دیوان بین‌المللی در تماس هستند.

وی افزود: «می‌خواهیم به او تاکید کنیم که پا گذاشتن در مسیر صدور حکم دستگیری علیه مقام‌های اسرائیلی ایده‌ای واقعا بد است و این روند، روابط آمریکا و دادگاه را مخدوش می‌کند.»

این قانونگذار آمریکایی ادامه داد: «ما مطمئن نیستیم که آیا حکم بازداشت قریب الوقوع است یا خیر، اما این یک نوع اقدام احتیاطی است که به آنها اطلاع دهیم که اگر چنین حکمی علیه مقام‌های اسرائیلی صادر شود، ما این قانون را آماده اجرا کرده‌ایم.»

مک‌کال همچنین خاطرنشان کرد این لایحه فوریه گذشته ارائه شد تا مقامات دیوان لاهه را که در تحقیقات درباره متحدان ایالات متحده که عضو این دیوان نیستند، مانند اسرائیل، تحریم کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه در دیدار مقام آمریکایی
  • جمهوری‎‌خواهان کنگره در پی تحریم دیوان کیفری بین‎‌المللی هستند
  • پیش‌نویس لایحه تحریم مقامات دیوان لاهه در مجلس نمایندگان آمریکا در دست اقدام است
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • مراسم سالروز شهادت رئیسعلی دلواری در سطح بین‌المللی برگزار شود