Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@03:31:43 GMT

روزهای بد استقلال تمام شدنی نیست!

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۴۰۴۱

روزهای بد استقلال تمام شدنی نیست!

به گزارش افکارنیوز،

فرد ملکیان گفت: آبی پوشان در لیگ نوزدهم دو چهره متفاوت داشته اند، ابتدای حضور استراماچونی ، نتایج ضعیف در هفته های اول و شرایط خوب با گذشت بازی ها که متأسفانه به یک باره اتفاقاتی رخ داد که استراماچونی نتوانست شرایط را تحمل کرده و ایران را ترک کرد، اگر چه روزها بحث برگشتش وجود داشت اما هرگز چنین اتفاقی رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار ورزشی - وی ادامه داد: پس از رفتن استراماچونی آبی پوشان سه بازی بدون سرمربی بودند اما بعد از آن مجیدی هدایت آبی پوشان را به عهده گرفت و به اعتقاد من شجاعت زیادی از خود نشان داد که در سخت ترین شرایط قبول کرد استقلال را از آن شرایط بد بیرون بیاورد. استقلال با مربیگری فرهاد مجیدی امتیازات خوبی کسب کرد اما از دست دادن چند امتیاز باعث شد تا کمی با صدر جدول فاصله پیدا کند. سپس بحث کرونا پیش آمد و کلا مسابقات تعطیل شد اما در همان اواخر بازی ها مصدومان آبی پوشان زیاد شده و شرایط سختی را استقلال تجربه می کرد.

ملکیان ادامه داد: فکر می کنم روزهای بد استقلال تمام شدنی نیست، حالا که مصدومان برگشته اند و مجیدی همه بازیکنانش را در اختیار دارد، بحث مطالبات بازیکنان خارجی شرایط را سخت کرده و هر روز اخبار ناخوشایندی شنیده می شود مبنی بر اینکه احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات استقلال وجود دارد و شاید حتی اگر مطالبات بازیکنان خارجی پرداخت نشود، این تیم به دسته پایین تر سقوط کند. امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شده تا آبی پوشان بتوانند با آرامش کامل ادامه لیگ نوزدهم را شروع کنند.

وی در مورد اینکه چه تیمی در پایان فصل به قهرمانی خواهد رسید، گفت: روی کاغذ شانس پرسپولیس از همه بیشتر است اما فوتبال یک رو ندارد و جذابیت فوتبال در این است که اتفاقات غیرقابل پیش بینی در آن رخ می دهد، بنابراین هنوز هم تیم هایی چون استقلال، سپاهان و تراکتور شانس قهرمان شدن را دارند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد بحث قرارداد ویلموتس که این روزها بیشترین اخبار را به خود اختصاص داده است، گفت: متأسفانه در سال های گذشته خبرهای خوبی از تیم ملی به گوش نمی رسید و این روند همچنان ادامه دارد. کاش از ابتدا قرارداد ویلموتس را شفاف اعلام می کردند تا چنین مسائلی رخ نمی داد. حالا کسانی که مسبب این اتفاق بودند باید پاسخگو باشند. فوتبال ما در حال اُفت کردن است. وقتی کی‌روش از فوتبال ایران جدا شد ما باید بزرگتر از او را می آوردیم اما متأسفانه سیر نزولی در این مورد داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: ویلموتس آمد، موفق نبود و به جای او اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد، مربی که در لیگ برتر کارنامه قابل قبولی نداشت، بنابراین باید دست به دعا شویم تا بتوانیم یک بار دیگر به جام جهانی صعود کنیم.

ملکیان در خصوص نقش دلال ها در فوتبال ایران گفت: عامل اصلی تخریب فوتبال ما دلال هایی هستند که به خاطر منافعشان دست به هر کاری می زنند. آنها فوتبال ایران را به نابودی کشانده اند، بنابراین مسئولان باید هر چه زودتر دست این افراد سودجو را از فوتبال کوتاه کرده تا شاید در سال های آینده شاهد نمایش بهتری از فوتبال در سطح دنیا باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه کرونا دوباره شیوع زیادی پیدا کرده و قرار است لیگ هم آغاز شود. اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، مطمئنا شروع بازی ها برای تمامی بازیکنان و عوامل اجرایی خطرناک است، پس باید مسئولان منطقی تر فکر کرده و یک راه حل خوب پیدا کنند تا خدای ناکرده اتفاق ناگواری برای کسی رخ ندهد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استراماچونی استقلال فرهاد مجیدی پرسپولیس باشگاه استقلال تیم ملی فوتبال ایران استقلال باشگاه استقلال پرسپولیس سرمربی تیم ملی فرهاد مجیدى آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا جدول منابع و مصارف حوزه انرژی در بودجه ۱۴۰۳ را مصوب کردند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه) قوه مقننه، در جریان ادامه بررسی بخش دوم بودجه سال 1403 (جداول) با کلیات گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدول 22 و جداول الحاقی در مورد منابع و مصارف حوزه انرژی با از مجموع 194 نماینده حاضر با 138 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع، موافقت کردند.

در ادامه جلسه هادی بیگی‌نژاد عضو کمیسیون انرژی مجلس در تشریح جزئیات این جدول بیان کرد: این جدول هم در بودجه سال گذشته و هم در بودجه امسال وجود داشت و بر اساس آن دولت مکلف شد تمام جزئیات مربوط به فرآورده‌های نفتی و گازی را در این جدول بیان کند. همچنین ذینفعان این موضوع از جمله دولت، صندوق توسعه ملی و ... را درج کنند و جدول مصارف کلان این حوزه را نیز در پیوست لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه تمام درآمدهای نفتی و زنجیره آن و مصارف این حوزه با این جدول مشخص می‌شود، ادامه داد: در جداول الحاقی نیز آنچه در احکام درباره حساب سرمایه‌گذاری؛ حساب بهینه‌سازی و ... آمده در جدولی درج شده است.

بنابراین گزارش، معاون سازمان برنامه و بودجه که در این جلسه حضور داشت درباره جدول مذکور بیان کرد: این جدول گزارشگری بوده و به نوعی اطلاع‌رسانی است.

همچنین حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق بودجه 1403 درباره جزئیات این جدول گفت: در جدول مذکور فعل و انفعالاتی که در حوزه نفت رخ می‌دهد، مشخص می‌شود. در واقع این جدول، جدول شفافیت بوده و نورافکنی به داخل تاریک‌خانه‌ها است، البته منظورمان این نیست که خلافی صورت می‌گیرد اما تمام اعداد فروش نفت در این جدول شفاف می‌شود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • تراکتور در جام‌حذفی مقابل ما فقط زیر توپ زد / بازی مقابل نساجی انتهای‌جدولی سخت است
  • ورود سامانه بارشی فعال به خوزستان
  • مصوبه‌ای برای شفافیت درآمدهای نفتی و مصارف این حوزه
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • آتش اعتراضات علیه اسرائیل دیگر خاموش‌شدنی نیست (فیلم)
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • با خداحافظی باجو، 19 سال است که یکشنبه نداریم!
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته