Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص ۳۱ خرداد سالروز شهادت شهید مصطفی چمران اظهار داشت: او یک الگوی تمام عیار برای جهان اسلام است، او که میدان رزم را بر کرسی مجلس ترجیح داد، او که درس ولایتمداری و اطاعت محض از امام را در عمل به نمایش گذاشت، او که مناجات‌هایش، زمزمه‌های عارفانه است دل‌ها را شیدای او کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با تاکید بر اینکه ضرورت دارد که ابعاد مختلف شخصیتی شهید چمران برای مردم تبیین شود، افزود: باید تأسف خورد از اینکه تاکنون هنوز حقش ادا نشده لذا برخی از مردم و جوانان، بیش از نام اتوبان چمران از او چیزی نمی‌دانند، او همان کسی است که در جنگ‌های نامنظم نگذاشت چراغ دفاع از کشور و ملت خاموش شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: برادر شهیدم که همرزم شهید چمران بود همواره از غربت او در مقابل بنی صدر و بی مهری‌های آن ملعون سخن می‌گفت ولی او هرگز خسته نشد و راه را گم نکرد.

وی با بیان اینکه امروز بیش از هر زمانی نیازمند معرفی این چهره‌های ناب هستیم عنوان داشت: اگر خوب از فرهنگ شهیدان پاسداری کرده بودیم شاید امروز برخی به خود اجازه نمی‌دادند نام مطرودان امام و امت و محبوبان استکبار و منافقین را مطرح سازند، البته بحمدالله امسال به همت برخی دلسوزان خاصه سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران ده‌ها اثر در رابطه با آن شخصیت عزیز جهت انتشار در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شد که شایسته تقدیر است.

محمودی گفت: ما امروز نیازمند امثال شهید چمران‌ها هستیم، فقدان آن روحیه است که علیرغم عزت نظام اسلامی در بیرون از مرزها ما را در درون کشور از نظر اقتصادی و فرهنگی شرمنده ساخته است.

کد خبر 4953006

منبع: مهر

کلیدواژه: شهید چمران سید محسن محمودی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه صنایع دستی یاسوج استانداری سمنان شهید چمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری

ایسنا/خوزستان دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

در آیینی که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد در سازمان پژوهشی‌های علمی و صنعتی برگزار شد، ۶۵ استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور تجلیل شدند و دو عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز نیز در جمع این استادان نمونه کشوری قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، در سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری که به مناسبت شهادت استاد مطهری و روز معلم برگزار شد، از علیرضا کیاست و رضا خجسته‌مهر از اعضای هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان استادان نمونه دانشگاهی، تقدیر شد.  

کیاست عضو هیات علمی دانشکده علوم و استاد گروه شیمی این دانشکده و خجسته‌مهر عضو هیات علمی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی و استاد گروه مشاوره این دانشکده هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • لزوم مقابله با گرانی/ زمان وعده صادق اقتصادی مسؤولان به مردم است
  • ضرورت گفتمان سازی و تبیین راهبرد جامع برای تحقق شعار سال
  • بررسی ابعاد حادثه حریق امام زاده ابراهیم (ع) شفت با حضور میدانی استاندار گیلان+تصاویر
  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • امروز فرصت مناسبی است که اساتید ماهیت واقعی تمدن غرب را برای جوانان تبیین کنند
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • ضرورت به روز رسانی قوانین حوزه رسانه