Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: وضعیت آب استان در برخی از مناطق شهری و روستایی نیاز به توجه جدی مسؤولان دارد و باید به هر طریق به مردم آن مناطق آب‌رسانی صورت گیرد تا در تابستان گرم و شرایط حاد بیماری کرونا دچار مشکلات نشوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شیب صعودی ویروس کرونا در استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به وضعیت قرمز استان بوشهر در ارتباط با بیماری ویروس کرونا لازم است مردم استان برای سلامتی خود، خانواده و دیگران به‌دقت مراعات بهداشت شخصی و اجتماعی نمایند و به توصیه‌های مسؤولان ستاد مقابله با بیماری ویروس کرونا توجه جدی و مراقبت کامل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر افزود: مدیران استان و گروه‌های جهادی در عرصه تولید و توسعه امکانات بهداشتی و درمانی کوششی مضاعف داشته باشند و مراکز درمانی و آزمایشگاهی را توسعه دهند و با یک عزم همگانی این بیماری را مهار نمایند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به خطر مناطق کم آب استان بوشهر گفت: وضعیت آب استان در برخی از مناطق شهری و روستایی نیاز به توجه جدی مسؤولان دارد و باید به هر طریق به مردم  آن مناطق آب‌رسانی صورت گیرد تا در تابستان گرم و شرایط حاد بیماری کرونا دچار مشکلات نشوند. از همه گروه‌های جهادی و بسیج گران‌قدر تقاضا دارم در این زمینه مانند همیشه تلاشی مضاعف داشته باشند.

وی در خصوص معضل ورود مواد مخدر به استان بوشهر بیان کرد: متأسفانه مواد مخدر در دو عرصه ورود و توزیع از طریق استان بوشهر شرایط نگران‌کننده‌ای دارد، با توجه به رویکرد جدید سوداگران و جنایت‌کاران قاچاق مواد مخدر به ورود دریایی آن لازم است مسؤولان ذی‌ربط با جدیت تمام دراین‌باره مبارزه قاطع داشته باشند. همچنین بر خود لازم می‌دانم از تمامی مأموران مبارزه جدی با مواد مخدر تشکر و قدردانی نمایم.

صفایی بوشهری با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه تصریح کرد: مسائل فرهنگی یکی از مهم‌ترین امور در زندگی انسان است و تمام ادیان الهی به‌ویژه اسلام بر آن تأکیددارند. از تمامی نهادهای فرهنگی تقاضا دارم مناسب با شرایط موجود کارهای فرهنگی را با ابتکارات و نوآوری‌های تشویقی و جذاب به‌ویژه در فضای مجازی گسترش دهند و آموزه‌های اسلامی را در سطوح مختلف جامعه تعمیق و نهادینه نمایند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: از مسؤولان درخواست می‌کنم درباره سامان‌دهی سواحل استان از جهت امکانات رفاهی سالم، امور بهداشتی به‌ویژه در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و مراعات امور فرهنگی و شرعی تدابیر و برنامه‌ریزی جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر نماینده ولی فقیه مواد مخدر آب صفایی بوشهری آبرسانی گروه های جهادی بوشهر سواحل تجهیزات امکانات نماینده ولی فقیه مواد مخدر آب استان بوشهر داشته باشند مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحسین حسینی بعد از ظهر شنبه در نشست شهر مولد استان بوشهر با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرا شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهرها با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده که نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

وی شهرهای مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهرهای مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

حسینی یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریاپایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد که در اجرایی‌شدن شهرهای مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، گفت: شهرهای مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها می‌شود.

در این آئین قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

کد خبر 6090286

دیگر خبرها

  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • مشکلات امروز قزوین به دلیل بی توجهی به پیشگیری از جرم است
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • طرح‌های اقتصادی در سواحل توسعه می‌یابد/ ایجاد شهرهای مولد کشاورزی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود