Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده یک خودرو در عسلویه بوشهر به دلیل شلیک پلیس، کشته شد.

به گزارش عصرایران، پلیس گفته این شلیک، در تعقیب و گریز با خودرو صورت گرفته است.

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده نیروی انتظامی عسلویه در این باره توصیح داد: روز پنجشنبه گذشته ماموران انتظامی شهرستان عسلویه متوجه خودرویی شدند که خلاف جهت حرکت دیگر وسایل نقلیه با سرعت بالا در حرکت است، پلیس به این خودرو مشکوک شده و با هشدار و دستور ایست قصد توقف آن را داشت اما راننده توجه‌ای به هشدار ماموران نکرد و با افزایش سرعت خود، قصد داشت با زیر گرفتن ماموران پلیس آنها اقدام به فرار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از طی مسافتی و بی توجهی راننده خودرو، ماموران پلیس مجبور به استفاده از سلاح شدند و ابتدا با رعایت قانون بکارگیری سلاح تیراندازی هوایی کردند، ولی باز راننده خودرو توجهی به هشدار پلیس نکرد، در این مرحله ماموران پلیس به قصد شلیک به لاستیک و توقف خودرو تیراندازی کردند اما گلوله کمانه کرده و به راننده خودرو برخورد کرد و باعث مرگ او شد.

فتاحی با بیان اینکه نامبرده فردی سابقه دار و در سال گذشته نیز موادمخدر از وی کشف شده بود تاکید کرد: به منظور روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه، تا وصول دستورات قضایی موضوع توسط کارشناسان مربوطه در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

*توقف سارقان سیم برق با شلیک پلیس در بوشهر
*جان باختن پاکبان مشهدی با شلیک پلیس
*کشته شدن 2 کودک در تیراندازی پلیس به سمت یک خودرو
*علت شلیک پلیس در اتوبان آزادگان تهران لینک کوتاه: asriran.com/0034x4

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شلیک پلیس عسلویه راننده خودرو شلیک پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: ماموران پلیس آگاهی در راستای کشف علمی وسایل نقلیه سرقتی، به صورت روزانه و مستمر اصالت خودرو و موتورسیکلت‌های سطح شهر یا توقیف شده را تحت بررسی قرار دادند.

وی افزود: در این زمینه طی فروردین ماه امسال ماموران پلیس آگاهی با به کارگیری روش‌های علمی و تخصصی بر روی ارکان اصلی تعدادی از وسایل نقلیه در سطح معابر و تعدادی از پارکینگ‌های شهر کرمان، ۴ دستگاه خودرو و ۴ دستگاه موتورسیکلت دارای سابقه سرقت از استان‌های قم، کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه وسایل سرقتی کشف شده پس از شناسایی مالکانشان در این ۴ استان به آنها تحویل خواهد شد، افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی سارقان این وسایل نقلیه نیز تا حصول نتیجه و دستگیری سارقان و عاملان خرید و فروش آن ها انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • کشف سه محموله قاچاق در اندیمشک
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت (فیلم)
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • جاساز تریاک در پیکان
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • (ویدئو) تعقیب و گریز دیدنی دو گربه از زاویه‌ای متفاوت
  • ببینید | تصاویری از عملیات تعقیب و گریز پلیس با قاچاقیان چوب در تبریز
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی