Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فتحی روز شنبه در دیدار با مدیران کانون کارشناسان رسمی دادگستری با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف راهبردی در حوزه مشاوره در مسائل و دعاوی نیاز به کار کارشناسی مرتبط با آن حوزه داریم، افزود: کارشناسان دادگستری نقش راهبردی در ارایه مشاوره های تخصصی دارند.

وی گفت: تمامی ارجاعات از طریق دستگاه‌های اجرایی باید در حوزه کارشناسی و تخصصی رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا قاسم زاده نائب رئیس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری نیز بر هم افزایی و همکاری متقابل این مرکز با اداره کل تاکید و با اعلام آمادگی این مرکز برای تحقق اهداف و برنامه های اداره کل در راهنمایی و مشاوره های حقوقی در حوزه های مختلف، اظهار کرد: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری با نیروهای متخصص، متعهد و جوان که با سیستم گزینش های تخصصی همانند قضات دادگستری انتخاب شده اند نقش مهمی در روان سازی و حل و فصل مسائل کارگری و تعاونی ها دارند.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان شرقی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان شرقی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دادگستری آذربایجان شرقی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، کارشناسان اورژانس پیرانشهر موفق شدند با مدیریت مادر باردار فرآیند زایمان را تسهیل و نوزاد دختر را در داخل آمبولانس به‌دنیا بیاورند.

این مأموریت توسط مرکز پیام آذربایجان‌غربی به پایگاه اورژانس پیرانشهر گزارش شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند.

کارشناسان مادر باردار را برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس انتقال داده و در مسیر انتقال با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد را به دنیا آوردند.

مادر و نوزاد هم اکنون با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر زیر نظر هستد.

این مأموریت در روستای گلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر اتفاق افتاد.

 

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • تحقق درآمد ۴۴۰ میلیاردی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهرمتولد شد
  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند
  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • بهبود رفاه و معیشت مشاغل کارگری راه‌ موثر مقابله با قاچاق است
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی