Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در نامه‌ای خطاب به رئیس دادگستری استان کرمانشاه نوشت: دادگستری کرمانشاه هر چه سریع‌تر وضعیت اهالی شهرک فدک را مشخص کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در نامه‌ای خطاب به توسلی‌زاده، رئیس دادگستری استان کرمانشاه نوشت: تقاضامندیم هرچه سریعتر و بدون فوت وقت ضمن پیگیری در خصوص اقدام اداره اوقاف در صدور قولنامه و اقدام تبعیض آمیز شهرداری در تخریب خانه‌های شهرک فدک، وضعیت اهالی این شهرک و سایر مناطق استان در صورت وجود مشکل مشابه از سوی اداره اوقاف را مشخص و برای عموم مردم شفاف نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است:
در گذر چندین سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی و پشت سر نهادن حوادث گوناگون، یکی از نکاتی که همواره در کشور حائز اهمیت بوده و در بیانیه گام دوم مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است تلاش جهت تحقق عدالت در کشور می‌باشد. در چندین سال اخیر دستگاه قضا گام‌های مثبتی را جهت تحقق عدالت برداشته و توانسته ریشه‌های امید را در مردم تا حدودی زنده کند، اما با وجود چنین اقداماتی همچنان در کشور شاهد بی عدالتی‌هایی در زمینه‌های گوناگون می‌باشیم که یکی از مصادیق این بی عدالتی‌ها را در مدتی پیش در شهرک فدک شهرستان کرمانشاه شاهد بودیم.

مسئله حاشیه نشینی در کشور یک مشکل بسیار مهم است که عوامل متعددی در کشور این مشکل را بوجود آورده است، از جمله عوامل آن کاهش یا بهتر است بگوییم خوابیدن عرضه مسکن در مقابل تقاضای بالا و ایجاد حباب در بازار می‌باشد، اما در قضیه شهرک فدک کرمانشاه علت ساخت خانه‌های بدون مجوز ساخت توسط اهالی شهرک علاوه بر مشکل ذکر شده در بازار مسکن، دادن قولنامه‌هایی به این اهالی توسط اداره اوقاف شهرستان کرمانشاه و اجازه سکونت در آن منطقه بوده که ظاهرا اداره اوقاف بدون هماهنگی با شهرداری و بدون توجه به طرح تفضیلی شهرستان کرمانشاه اقدام به صدور این قولنامه‌ها کرده و زمینه ساخت خانه‌های غیر مجاز را در شهرک فدک و حتی ممکن است در سایر شهرک‌های استان را فراهم کرده است. از طرفی برخورد سلیقه‌ای شهرداری در تخریب خانه‌های شهرک فدک که مصداق بی عدالتی می‌باشد نیز بسیار حائز اهمیت است.
با توجه به مطالب ذکر شده بسیج دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه در ابتدا ضمن عرض سپاس از دستگاه قضایی استان جهت ورود به این ماجرا و رسیدگی به تخلف شهرداری در امور اجرایی تخریب خانه‌های شهرک فدک تقاضامندیم هرچه سریعتر و بدون فوت وقت ضمن پیگیری در خصوص اقدام اداره اوقاف در صدور قولنامه و اقدام تبعیض آمیز شهرداری در تخریب خانه‌های شهرک فدک، وضعیت اهالی این شهرک و سایر مناطق استان در صورت وجود مشکل مشابه از سوی اداره اوقاف را مشخص و برای عموم مردم شفاف نمایید. حل هرچه سریعتر مشکل بوجود آمده در شهرک فدک و برخورد سریع و قاطع دستگاه قضاء با متخلفین، امید را در دل مردم روشن و دست سود جویانی را که اقدام به زمین خواری می‌کنند قطع می‌نماید.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه رازی کرمانشاه شهرک فدک کرمانشاه حاشیه نشینی آسیه پناهی تخریب خانه حاشیه نشینان کرمانشاه دادگستری کرمانشاه قوه قضائیه بسیج دانشجویی کرمانشاه مطالبه گری دانشجویی اداره اوقاف کرمانشاه شهرداری کرمانشاه اداره اوقاف وضعیت اهالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک

این روز‌ها ساکنان شهرک 23 (منازل سازمانی والفجر 23 ارتش) واقع در شهر پرندک شهرستان رباط کریم استان تهران با مشکل قطعی آب مواجه هستند. به گفته شهروند خبرنگار ما ساکنان این شهرک از هم اکنون و قبل از رسیدن فصل تابستان در طول شبانه روز ۶ ساعت آب دارند. ساکنان این منطقه با مشکل آب حدود دو سالی است که دست و پنجه نرم می کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام لطفاً فکری به حال ساکنان شهرک بیست وسه ارتش واقع درپرندک رباط کریم کنید. از دو سال گذشته در فصل تابستان قطعی آب داریم. امسال هم که هنوز فصل تابستان نرسیده از یک هفته گذشته قطعی آب شروع شده است. در طول شبانه روز فقط ۶ ساعت آب داریم طبقات بالا هم که فشار آب کم است. لطفا رسیدگی کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • برای رفع مشکلات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد
  • ماجرای قطعی آب از زبان ساکنان شهرک ۲۳ شهر پرندک
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • آبله مرغان تا چند روز واگیر دارد ؟ | برای آبله مرغان چی بخوریم ؟ ؛ درمان سریع آبله مرغان در خانه
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ