Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@22:52:55 GMT

فعالیت سه مرکز افق در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۶۳۱۳

فعالیت سه مرکز افق در استان زنجان

حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به فعالیت سه مرکز افق در استان زنجان گفت: همه فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی  باید از طریق مراکز افق انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های مراکز افق ضمن تأکید بر استفاده از ظرفیت مراکز افق گفت: مشارکت مردمی در عدم تصدی گری به ویژه در اوقاف همیشه مورد تاکید بوده است و یکی از ادعاهای ما این است که با مشارکت مردمی برنامه های فرهنگی و اجتماعی را پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


حجت الاسلام مختار کرمی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در طول زمان دستگاه‌های مختلف به نوعی از ظرفیت مردمی استفاده کرده‌اند، افزود:  سپاه از طریق بسیج، تبلیغات اسلامی از طریق موسسات، ارشاد از طریق هنرمندان، اوقاف از طریق هیات امنای بقاع متبرکه اقدام کردند و همه دستگاه ها تلاش کردند از طریق مردم تلاش کنند.

 


وی با اشاره به اینکه مردم دارای ظرفیت بسیار زیادی هستند، گفت: برای مثال در رزمایش ماه رمضان مردم حضور چشمگیر و تحسین‌کننده ای داشتند اما سپس این برنامه‌ها رها شد.

 


کرمی با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های سازمان اوقاف که پیگیری می‌شود، همین بحث مشارکت‌های مردمی  است، اضافه کرد: در این راستا اوقاف اقدام به ایجاد مراکز افق کرده است.

 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به اینکه مراکز افق در ترویج فرهنگ وقف و تشویق مردم به انجام وقف‌های جدید تاثیرگذارند، تصریح کرد: باید اهمیت این مراکز را بالا ببریم و نسبت به این موضوع حساسیت ایجاد کنیم.

 


وی با بیان اینکه هم اکنون سه مرکز افق در استان زنجان فعال است، اضافه کرد: باید نسبت به توسعه این مراکز بپردازیم اما قبل از آن باید به کیفی‌سازی فعالیت این سه مرکز اقدام کنیم.

 


کرمی به استفاده بیشتر از ظرفیت هیات‌های مذهبی و کانونهای فرهنگی تأکید کرد و گفت: تقریبا 2 هزار هیأت مذهبی در استان فعال است که شاید کارآیی برخی از آنها در ماه محرم است در حالی که باید از ظرفیت آنها در کل سال استفاده شود.

 


وی تصریح کرد: باید تلاش شود که همه فعالیت‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی از طریق مراکز افق انجام شود، تصریح کرد: اگر مرکز افق ظرفیت نداشت از نیروهای اداره استفاده شود، البته باید در این بخش از مراکز افق حمایت مالی و معنوی شود.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: افق سنت حسنه وقف مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان استان زنجان مراکز افق مرکز افق سه مرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق اعلام سخنگوی صنعت برق برای کسانی به صورت غیرمجاز از برق برای تولید رمزارز استفاده می‌کنند، جرایم سنگینی تا بیش از ١٠٠ برابر نرخ انرژی در نظر گرفته شده است.
 محمد مرادی افزود: ماینر‌هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، تحویل مقامات قضایی شده و براساس قوانین جدید امحا خواهد شد.
شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از شناسایی دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز از ابتدای سالجاری در شهر یاسوج خبر داد و گفت: در اقدامی عملیاتی توسط کارکنان این شرکت و با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی ۵ دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در بلوار قرنی شهر یاسوج کشف و ضبط شد.
وی تصریح کرد: این مرکز که در واحد مسکونی و برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است طی بازدید‌های دوره‌ای اکیپ‌های جمع آوری انشعاب‌های غیرمجاز شرکت توزیع برق استان شناسایی و ضمن تحویل به مراجع قضایی، بر اساس قوانین جدید با جریمه سنگین مواجه می‌شود.
مرادی ادامه داد: دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود.
وی با بیان اینکه گزارش‌های مردمی معرفی این مراکز علاوه بر محرمانه ماندن، مشمول پرداخت پاداش به گزارش کننده می‌شود گفت: عموم هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز را در سامانه "سمات" شرکت توانیر، ثبت در برنامه کاربردی «برق من»، تماس با دفتر حراست شرکت توزیع برق استان به شماره ۳۱۱۸۸۱۱۰ و یا سامانه هوشمند مرکز اتفاقات برق «۱۲۱» ثبت کنند.
از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز بیش از ۸۰ مکان در تعرفه‌های مختلف خانگی، کشاورزی و صنعتی سطح استان شناسایی و بالغ بر ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و تحویل مراجع قضایی شده است.

دیگر خبرها

  • اعتبارات مولدسازی باید به صورت بهینه استفاده شود
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • تشدید نظارت بر فعالیت مراکز سرگرمی «اتاق فرار» در استان تهران
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمز ارز
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • وب‌سایت‌هایی که برای هک اکانت تلگرام استفاده می‌شوند