Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@12:34:36 GMT

۱۵۰۰ تن کلزا در جوین تولید شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۶۳۲۶

۱۵۰۰ تن کلزا در جوین تولید شد

علیرضا هاشم‌آبادی روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: امسال ۷۳۰ هکتار از کشتزارهای این شهرستان زیرکشت کلزا بود که ۱۵۰ هکتار آن بر اثر سرما و حوادث طبیعی دچار خسارت شد.
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی با تخصیص یارانه کلزا، پوشش بیمه ای این محصول و راه اندازی مراکز خرید تضمینی شرایط مطلوب برای کشت کلزا را ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: اصلاح خاک، کنترل علف‌های هرز و افزایش عملکرد در کشت بعدی برخی از مزایای کشت دانه روغنی کلزاست.
هاشم‌آبادی افزود: روغن کلزا از بهترین روغن‌های خوراکی است و هدف از کشت این گیاه تامین روغن مصرفی کشور است و کنجاله آن نیز برای تغذیه دام مصرف می‌شود.
شهرستان جوین دارای ۱۲ هزار بهره بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور است.
این شهرستان در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سبزوار اراضی کشاورزی کلزا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار اراضی کشاورزی کلزا سبزوار اراضی کشاورزی کلزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در یادواره شهدای گمنام چاراویماق گفت: شهدا ناظر اعمال ما هستند از این رو باید با عمل به وصیت نامه شهدا به رسالت خود که پاسداری از خون آنهاست عمل کنیم.

وی افزود: همه شهدا در راه قرآن، اسلام و امام حسین از بهترین دارایی خود گذشتند وهیچ وقت ملت ایران که پاسدار خون شهدا هستند اجازه نمی‌دهند خون جوانان پاک باختگی پایمال شود.

وی با بیان اینکه مردم به احترام خون شهدا در برابر دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی صبوری می‌کنند خاطرنشان کرد: اینکه مسئولان ما با شوکت و اقتدار و عزت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های بین‌المللی دفاع می‌کنند به برکت خون شهداست.

امام جمعه تبریز صیانت و حراست از امام و ولایت فقیه را وجه مشترک و وجه مشترک وصیت نامه شهدا عنوان کرد و با تجلیل از جوانان مدافع حرم افزود: مدافعان حرم نشان دادند که جوانان امروز کمتر از جوانان اول انقلاب و روز‌های دفاع مقدس نیستند.

 آیت الله آل هاشم درسفر یکروزه خود به چاراویماق باخانواده رزمنده مدافع حرم دیداروتجلیل کردند.

رونمایی از شهیدشاخص بسیج ورزشکار ومدافع حرم شهید شبان گورچین قلعه توسط آیت اله آل هاشم از برنامه‌های دیگر امروز دراین یادواره شهدا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۱۰۵ هزار تن تخم‌مرغ در قزوین
  • آمادگی و تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • تجهیز ۳۲ مرکز خرید گندم در مازندران
  • پیش‌بینی تولید ۱۶۰ هزار تن گندم در بیله‌سوار
  • یک هزار تن کلزا با نرخ تضمینی خریداری شد
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • افزایش ۱۰ درصدی تولیدات گلخانه‌ای در تایباد
  • تولید کلزا در ایلام رکورد زد
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان