Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:48:15 GMT

کشف ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۶۵۱۵

کشف ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا دلیری امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور ما در مسیر ترانزیت مواد مخدر افغانستان به سمت اروپا قرار دارد، حجم زیادی از مواد صنعتی با قیمت کمتر در داخل کشور رسوب می‌کند و نتیجه آن درگیری جوانان به اعتیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف حدود ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه طی دو ماهه اول امسال خبر داد و گفت: ۴۵۰ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند. سرهنگ دلیری خاطر نشان کرد: در بحث کشفیات و انهدام باندهای مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون افزایش قابل قبولی داشتیم و درمجموع ۲۳ درصد افزایش کشفیات نسبت به مشابه سال قبل شاهد هستیم. وی اعتیاد به مواد مخدر را عامل بسیاری از جرایم دانست و بیان داشت: امروز علت افزایش سرقت‌های خرد در استان به دلیل روند افزایشی اعتیاد است. سرهنگ دلیری آموزش همگانی در امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر را از اهمیت بالایی برخوردار دانست و گفت: فرهنگسازی و پیشگیری در بین جوانان و نوجوانان و سایر اقشار جامعه مهمترین راه مبارزه با سو مصرف مواد مخدر است. این مسئول همچنین گفت: در این راستا انقلابی عمل نکردن، سبب شده گسستگی فرهنگی بین جوانان امروز و نسل دیروز به وجود بیاید و همین امر باعث شده جوانان بیشتر آلوده شوند. رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، فروشندگان مواد مخدر را اصلی ترین قاتلین اجتماعی معرفی کرد و اظهار داشت: بر این اساس ضروری است رسانه‌ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر به عرصه بیایند و در این مسیر فرهنگسازی کنند. کد خبر 4953209

منبع: مهر

کلیدواژه: روز جهانی مبارزه با مواد مخدر سرهنگ دلیری کرمانشاه ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه صنایع دستی یاسوج استانداری سمنان مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۶۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!

اداره مبارزه با مواد مخدر آمریکا به دنبال طبقه‌بندی «ماری جوانا» است تا این ماده مخدر را در لیست مواد مخدر کم‌خطر قرار دهد، این اقدام می‌تواند یک تغییر تاریخی در سیاست‌های این کشور برای استفاده از مواد مخدر باشد.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: علی خلیلی طهرانی

دیگر خبرها

  • مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تصاویر جاسازی ماهرانه مواد مخدر در یک کامیون
  • کشف ۷۴ کیلوگرم حشیش در آبادان
  • ویدیو/ مصرف «ماری‌جوانا» در آمریکا هم آزاد می‌شود!
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • درمان بیش از ۵ هزار معتاد متجاهر در کمپ‌های ماده ۱۶ کرمان
  • سازمان‌های مردم نهاد مشارکت بیشتری برای مبارزه با مواد مخدر داشته باشند
  • دستگاه‌های حاکمیتی سهم خود را برای مقابله با مواد مخدر مشخص کنند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا