Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: تعداد حادثه دیدگان جاده‌ای طی یک ماه گذشته که توسط هلال احمر استان امداد رسانی شده‌اند، نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ ‌نزدیک به ۳۲ درصد کاهش داشته است.

محمدرضا رضایی، امروز شنبه ۳۱ خرداد به رسانه‌های گروهی با اشاره به حوادث یک ماه گذشته گفت: طی این مدت نیروهای هلال احمر به 124 مورد حادثه امدادرسانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایسنا، وی افزود: 89 مورد از خدمات امدادی در حوادث جاده ای، 18 مورد در حوادث شهری، شش مورد در حوادث کوهستان، هفت مورد به صورت حضوری و چهار مورد از خدمات در دیگر حوزه های امدادی ارائه شده است.

رضایی ادامه داد: شهرستان سربیشه با 23 مورد حادثه، قاین با 19 مورد و نهبندان با 18 مورد حادثه به ترتیب بیشترین حوادث ماه گذشته را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در ماموریت‌های ماه گذشته به 286 حادثه دیده امدادرسانی شده است، افزود: 238 نفر از این افراد در حوادث جاده‌ای، 31 نفر در حوادث شهری، هفت نفر در حوادث کوهستان و 10 نفر در دیگر حوادث خدمات گرفته‌اند.

رضایی بیان کرد: تعداد حادثه دیدگان جاده‌ای طی یک ماه گذشته که توسط هلال احمر استان امداد رسانی شده‌اند، نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ قریب به ۳۲ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه 448 نیروی هلال احمر در قالب 174 تیم عملیاتی به این حوادث امدادرسانی داشته‌اند، افزود: همچنین 172 خودرو امدادی شامل آمبولانس و خودروی نجات در این حوادث به کارگیری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۱۳ مورد عملیات رهاسازی توسط نیروهای هلال احمر انجام شده است.

رضایی با بیان اینکه با توجه به گستردگی شیوع کرونا، از شهروندان خواستاریم از مسافرت‌های غیر ضروری پرهیز کنند، گفت: همچنین از رانندگان خواستاریم در صورت سفر های ضروری، ضمن رعایت کامل نکات راهنمایی و رانندگی، در مسیرها با سرعت مطمئنه حرکت کرده و مراقبت لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هلال احمر تصادف خراسان جنوبی یک ماه گذشته هلال احمر جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۷۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کاووسی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های استان،گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های استان وجود دارد. 

وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی در شهرستان‌های با هشدار نارنجی، نیروهای امدادی تیم‌های سایر شهرستان‌ها نیز به عنوان پشتیبان آماده خدمت رسانی هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها، گفت: از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیر ضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • حادثه رانندگی در جاده کرج - چالوس ۸ مصدوم داشت
  • نجات کودک حسن آبادی از برق گرفتگی
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • هلال احمر آماده باش است
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • کاهش ۲۲ درصدی تعداد حوادث ناشی از کار در زنجان