Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@10:22:32 GMT

تامین آب شرب پایدار چوئبده آبادان تا مهرماه

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۹۴۴۱

تامین آب شرب پایدار چوئبده آبادان تا مهرماه

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه احداث تاسیسات آبرسانی به چوئبده آبادان حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: امیدواریم این طرح در اوایل مهرماه سال جاری به اتمام برسد و تامین آب منطقه چوئبده به صورت جداگانه از آبادان انجام شود.

صادق حقیقی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت تامین آب منطقه چوئبده آبادان اظهار کرد: برای حل مشکل آب چوئبده آبادان در حال احداث تاسیسات آبرسانی از جمله تصفیه‌خانه، تاسیسات مخزن، فیلتراسیون، ایستگاه پمپاژ و خطوط انتقال هستیم تا در زمانی که خطوط انتقال آب از آبادان به این منطقه دچار مشکل می‌شوند، آب منطقه قطع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه احداث این تاسیسات آبرسانی به چوئبده آبادان حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: علاوه بر احداث این تصفیه‌خانه، اقداماتی در زمینه اصلاح شبکه نیز انجام می‌شود تا مشکلات تامین آب شرب به صورت پایدار رفع شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان با بیان اینکه تلاش می‌شود این طرح تا اوایل مهرماه سال جاری به اتمام برسد، تصریح کرد: مشکل آب منطقه چوئبده آبادان به صورت موقت حل شده است و با تکمیل پروژه‌هایی که در دست انجام هستند، مشکل آب این منطقه برای همیشه حل می‌شود و آب مورد نیاز این منطقه، مستقل از تاسیسات آبادان تامین خواهد شد.

حقیقی‌پور گفت: عده‌ای هم اکنون در حال بحران‌سازی هستند و هیچ مساله‌ای برایشان بهتر از بحران آب نیست. آب یک موضوع اجتماعی است و عده‌ای از این مساله سوءاستفاده می‌کنند و تلاش دارند در بحث آب برای خوزستان بحران‌سازی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آب و فاضلاب آب شرب چوئبده آبادان تامین آب آب منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه

منابع خبری اوکراین می‌گویند در حملات شبانه پهپادهای این کشور، ۲ انبار نفت روسیه هدف قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا به نقل از رویترز، یک منبع اطلاعاتی اوکراین گفت: پهپادهای ارسال شده توسط سرویس امنیتی اوکراین در یک حمله شبانه به ۲ انبار نفت متعلق به شرکت روزنفت در منطقه اسمولنسک روسیه حمله کردند.

این منبع گفت که این انبارها حاوی ۲۶هزار متر مکعب سوخت بودند که با این حمله آتش گرفته و بسیاری از کارکنان این انبارها تخلیه شدند.

به گفته این منبع خبری، نیروهای اوکراینی اعلام کرده اند که قصد دارند به حملات خود علیه زیرساخت‌های نظامی و لجستیکی که سوخت ارتش روسیه در اوکراین را تامین می‌کنند، ادامه دهند.

مقامات منطقه ای روسیه پیشتر گفته بودند که پس از این حمله پهپادی، آتش سوزی در این تاسیسات رخ داده است.

واسیلی آنوخین، فرماندار منطقه اسمولنسک در بیانیه‌ای در پیام رسان تلگرام گفت که این حمله تلفاتی نداشته است.

با ورود جنگ اوکراین به سومین سال خود، این کشور به طور فزاینده ای بر هدف قرار دادن تاسیسات نفت و گاز روسیه با پهپادهای دوربرد متمرکز شده است.

کی‌یف، با وجود درخواست‌های متحدانش برای توقف حملات به منظور جلوگیری از اقدام تلافی جویانه روسیه و افزایش قیمت جهانی نفت، پالایشگاه‌های نفت را اهدافی مشروع می‌داند.

طبق ادعای خبرگزاری رویترز، تا پایان ماه مارس، حدود ۱۴ درصد از ظرفیت اولیه پالایش نفت روسیه توسط حملات پهپادهای اوکراینی از بین رفته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • منظور: با وجود تحریم‌ها آمادگی تامین انرژی پایدار منطقه و اروپا را داریم
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • سدهای خراسان جنوبی در حالت پایدار و مطمئن هستند
  • استاندار سمنان: تامین آب پایدار یکی از مشکلات اصلی استان است
  • کمبود شیرخشک نوزادان در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان
  • حمله پهپاد های اوکراین به ۲ انبار نفت روسیه