Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه هیأت عالی انتخاب همایش ملی زنده نامان تبریز جهت بررسی نفرات معرفی شده از طریق ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز و اعضای هیأت عالی انتخاب در سالن جلسه شهرداری تبریز برگزار شد.

میکائیل جمال پور در این جلسه گفت: اهمیت برگزاری این همایش از جهت ضرورت شناختن و شناساندن مفاخر کلانشهر تبریز در محورهای مختلف است و این امر به ویژه برای نسل جدید که نیازمند الگوهای توانمند و عینی هستند، ضرورت بیشتری می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمال پور با اشاره به روند برگزاری جلسات گفت: از زمان تصویب و آغاز روند اجرایی سومین همایش ملی زنده نامان تبریز تا کنون، ۱۶ جلسه هیأت عالی انتخاب برگزار شده است که پس از معرفی ۶۵ نفر به دبیرخانه همایش از طریق ادارات و سازمان‌های دولتی و نهادهای عمومی، جلسات هیأت عالی انتخاب با کمال دقت در حال پیشبرد امور برای حصول نتیجه مطلوب است.

وی افزود: در جلسات و نشست‌های مستمر هیأت عالی انتخاب، تاکنون ۳۵ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص‌های تعیین شده همایش مورد بررسی و رأی گیری قرا گرفته‌اند که در نهایت ۲۰ نفر در مرحله نهایی انتخاب زنده مان، جهت تجلیل انتخاب خواهند شد.

مسئول هیأت عالی انتخاب سومین همایش ملی زنده نامان تبریز افزود: روند انتخاب زنده نامان با هم اندیشی صاحب نظران و تجمیع نظرات کارشناسی، روشی بسیار خوب محسوب می‌شود و امیدواریم ثمره خوبی هم به بار بیاورد.

وی افزود: این جلسات تا ۹ تیر ماه ادامه خواهد داشت و بعد از آن لیست نهایی تقدیم مراجع مربوطه خواهد شد.

در این جلسه اعضای هیأت عالی انتخاب با بررسی‌های لازم نکته نظرات خود را در خصوص ۹ نفر از افراد معرفی شده بر اساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی زنده نامان بیان کردند.

این همایش ملی بنا دارد که از بین همه فعالان و برجستگان حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، صنعتی، خدماتی، اقتصادی، ورزشی و.... که در قید حیات هستند، چهره‌های برگزیده را مشخص و از آنها تجلیل به عمل آورد.

ضمناً در صورت موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا با اجرای برنامه‌های حضوری، سومین همایش ملی زنده نامان تبریز با معرفی چهره‌های ملی در ۱۴ مرداد ۹۹ مصادف با روز تبریز وسالروز صدور فرمان مشروطیت برگزار می‌شود.

کد خبر 4953059

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تبریز تبریز فرهنگ و هنر ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان ایلام آتش سوزی بیرجند خطبه های نماز جمعه صنایع دستی یاسوج استانداری سمنان همایش ملی زنده نامان تبریز هیأت عالی انتخاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمدکاظم رحیمی نژاد با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم، افزود: با مصوبه شورای آموزش و پرورش استان از هر منطقه یک معلم ماندگار معرفی و از ان‌ها تجلیل می‌شود که مجموعا ۱۶ معلم ماندگار در هفته معلم از آنها تقدیر می‌شود.
وی با اشاره به تجلیل از ۴۰ معلم نمونه استان یزد نیز گفت: این افراد در مقاطع مختلف تحصیلی از میان معلمان نواحی و مناطق استان برگزیده شده‌اند.
وی اظهار کرد: انتخاب این معلمان نمونه بر اساس شیوه‌نامه ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش و بر اساس شاخص‌های تعیین شده صورت گرفته است.
رحیمی نژاد ادامه داد: همچنین امسال برای انتخاب معلم نمونه از دانش اموزان، معلمان در سطح مدرسه نظرخواهی انجام شده است به نسبت جمعیت هر معلم در شهرستان و منطقه سهمیه اختصاص داده شده که از هر شهرستان، استانی و منطقه معلم نمونه انتخاب شده است.
۲۷۰ هزار دانش اموز در استان یزد تحصیل می‌کنند و ۱۶ هزار فرهنگی، تعلیم و تربیت این تعداد دانش اموز را برعهده دارند.
از ۹ تا ۱۵ اردیبهشت ماه هفته بزرگداشت معلم نامگذاری شده است

دیگر خبرها

  • ابلاغ مصوبه‌ای درباره «هیات علمی دانشگاه فرهنگیان»
  • مصوبه«تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیئت مرکزی جذب هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • مصوبه «تعیین ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان» ابلاغ شد
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • دستاوردهای آموزش عالی در ۴۰ سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است
  • تجلیل از کارگران نمونه استان سمنان
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • تجلیل از ۱۶ معلم ماندگار در استان یزد
  • همایش تجلیل و تکریم شوراهای اسلامی شهرستان قشم