Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: مجموعه مستند «یزد دروازه تاریخ» با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری و صدا و سیمای مرکز یزد ساخته شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس ملازینلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مستند «یزد دروازه تاریخ» کاری به روایت مسعود فروتن، از هنرمندان مطرح کشور است، اظهار کرد: هدف از ساخت این مجموعه مستند، معرفی هرچه بیشتر ظرفیت‌های گردشگری شهر یزد در گستره مخاطبان رسانه ملی در سطح کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد، جاذبه‌های گردشگری، سوغات شهر یزد، آب انبارها و سازه‌های آبی، بنای های شاخص و تاریخی شهر و خانه‌های نفیس تاریخی بخشی از موضوعات بررسی شده در این مستند است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه این مجموعه با هماهنگی صدا و سیمای مرکز است از شبکه‌های سراسر پخش می‌شود، تاکید کرد: تهیه کنندگی و کارگردانی این اثر برعهده محمدرضا طایفی است که به قلم محسن آخوندی نوشته شده است.

ملازینلی خاطرنشان کرد: مسعود قادری و عرفان زارع نیز تصویربرداران این پروژه هستند که کار پژوهش آن را مهدی نعمت اللهی صورت داده است.

وی عنوان کرد: ساخت این مستند توسط مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد برنامه ریزی شده است که امیدواریم جزو کارهای فاخر در حوزه مستند شهر یزد باشد.

کد خبر 429358

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر یزد شهرداری یزد مستندسازي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شهرداری یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ مجموعه خبری "اخبار ورزشی"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز ورزشی استان سمنان است که در بخش مشروح خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
علاقه‌مندان به دنیای ورزش می‌توانند این بخش ورزشی را در بخش‌های خبری ۲۰ و ۲۳ سیما مرکز سمنان ببینند.
مجموعه ورزشی خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر و ورزش می‌توانند این اخبار نشاط آور ورزشی استان سمنان را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ورزشی‌های نهم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • «در پا به ماه» نسخه نپیچیدیم بچه‌دار شوید/ تولد ۲۰ نوزاد را دیدیم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • آرزو‌های شیرین برای محله‌ای در دروازه تاریخ /دروازه ری در انتظار لباس نو
  • «بازی اختاپوس» در شبکه افق
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد
  • ورزشی‌های هفتم اردیبهشت ماه در استان سمنان