Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، پژمان نیک‌اقبالی اظهار کرد: اداره کل راه و شهرسازی مسئولیتی در قبال پروژه‌های ملی همچون راه‌آهن اقلید - یاسوج ندارد و مسئولیت صفر تا صد این پروژه بر عهده وزارت راه و شهرسازی است و این اداره به دلیل اینکه پروژه ملی است نمی‌تواند دخالتی در آن داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت پروژه ملی راه‌آهن اقلید - یاسوج به کجا انجامیده است عنوان کرد: پاسخ به این سوال و یا سوالات دیگر نیز برعهده حوزه زیرساخت‌های وزارت راه و شهرسازی و اطلاعات این پروژه در اختیار این حوزه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: اجرای این پروژه اکنون در حوزه اقلید استان فارس است و ربطی به ما در استان ندارد.

نیک‌اقبالی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعاتی که ما داریم اعتباری معادل ۶ میلیارد تومان برای این پروژه در سال ۹۹ تعریف شده است. آنچه ما می‌دانیم این است که پروژه ملی راه‌آهن اقلید - یاسوج از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی نیست.

وی با بیان اینکه اعتبار امسال عنوان شده این پروژه بسیار ناچیز بوده و تاثیر چندانی در پیشرفت فیزیکی آن نداشته و از سویی از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی نیست افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان هیچ مسئولیتی در قبال پروژه‌های ملی مانند پروژه راه‌آهن اقلید - یاسوج ندارد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سوال که پروژه ملی احداث تونل محور گچساران به چُرام به کجا رسید خاطرنشان کرد: مسئولیت این پروژه نیز بر عهده این اداره کل نیست.

نیک‌اقبالی افزود: تمامی مراحل پروژه احداث تونل محور گچساران - چرام از سمت جاده تنگ دیل نیز ملی است و حوزه زیرساخت وزارت راه و شهرسازی باید در این باره اظهار نظر کند.

کد خبر 523508 برچسب‌ها ریل و راه آهن - قطار استان کهگیلویه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ریل و راه آهن قطار استان کهگیلویه وزارت راه و شهرسازی راه و شهرسازی کل راه و شهرسازی وزارت راه راه آهن اقلید پروژه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد با حضور وزیر علوم و تحقیقات و فناوری در شهر یاسوج، امروز (شنبه ۸ اردیبهشت) چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

«محمدعلی زلفی گل»، وزیر علوم تحقیقات فناوری در مراسم افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است. این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

بهادر کرمی، رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این مراسم گفت: دانشگاه یاسوج بدلیل مشکلات قبلی از بحث سردر غافل مانده بود و سعی کردیم در همین راستا محوطه سازی در شأن داشته باشیم. با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

وی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

به گزارش ایسنا، کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ زنی خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • تکمیل سد مشمپا از اولویت‌های شرکت آب منطقه‌ای است
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد