Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت حدود ۶۳۲ نیروی طرحی دارد که از این تعداد ۱۲۳ نفر مجوز بکارگیری  از وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور دارند و ردیف بودجه برای آنها تعریف شده‌است.

علی کشفی ادامه داد: مابقی نیروهای طرحی به دلیل برخی کم‌کاری های مسئولان موفق به کسب مجوز استخدام نشده‌اند و حقوق و مزایای آنها از محل‌های مختلف مانند بودجه‌های عمرانی، صندوق توسعه و بودجه جاری پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این فرد ۶ ماه حقوق کارکنان قراردادی این شرکت پرداخت نشده است و نزدیک به ۶ سال است این روند پرداخت حقوق با چندین ماه تاخیر ادامه دارد و از سال ۹۵ تاکنون نیز سنوات این کارکنان داده نشده است.

وی بیان کرد: در بین نیروهای طرحی افرادی با سابقه ۲۸ سال و حتی افرادی در سن بازنشستگی نیز وجود دارد، برخی آنها مدرک دکترا دارند اما هنوز سرنوشت قرارداد آنها نامشخص است.

کشفی توضیح داد: با ادغام شرکت‌های آبفای شهری و روستایی استان خوزستان مدیریت جدید حاضر به پذیرش پرداخت حقوق نیروهای طرحی نشد و این کارکنان بلاتکلیف هستند.

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق از بهمن ماه سال گذشته تاکنون به نیروهای طرحی گفت: درحال حاضر نیروهای طرحی نگران هستند که باوجود سابقه کاری، تعدیل شوند.

قائم مقام شرکت آبفای روستایی خوزستان (آبفار) چندی پیش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به پیگیری برای پرداخت حقوق عقب افتاده این کارکنان بیان کرد: شرکت آبفار استان مشکلات مالی بسیاری دارد به همین دلیل نزدیک به پنج ماه است که تعدادی از کارکنان این شرکت حقوق خود را دریافت نکرده‌اند.

عادل حرباوی ادامه داد: در حال پیگیری هستیم تا مشکل قراردادها و همچنین پرداخت حقوق این کارکنان حل شود. امید است با پیگیری‌های مدیرعامل آبفای خوزستان در سطح وزارت به زودی شاهد حل مشکلات این کارکنان باشیم.

۲۶خرداد و ۱۳ اردیبهشت ماه امسال نیز این کارکنان در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود مقابل ساختمان استانداری خوزستان تجمع کرده بودند.

چندی پیش شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی خوزستان با یکدیگر ادغام شدند.

برچسب‌ها آب و فاضلاب اهواز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب اهواز آب و فاضلاب اهواز نیروهای طرحی پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران

برخی گزارش ها از تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران به دلیل جابجایی اجباری خبر می دهند.

به گزارش عصر خبر؛ در پی تخلیه شدن ساختمان شرکت پخش منطقه تهران واقع در خيابان بهار به دلیل نا ایمن بودن، کارکنان این شرکت به اجبار به ساختمان انبار نفت شركت ملي پخش فرآورده ها واقع در باقر شهر در حاشیه جنوبی شهر تهران منتقل شده اند.   بنا به این گزارش؛ این جابجایی اجباری با اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران رو برو شده و آنها امروز در محوطه حیاط این شرکت دست به تحصن زده اند.   کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: افزایش ۲ برابری کارت آزاد جایگاه های سوخت در ایام نوروز جزئیات سهمیه بندی بنزین 1403 / سهمیه اسنپ و تپسی قطع می‌شود مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد

دیگر خبرها

  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • تحصن و اعتراض کارکنان شرکت پخش فراورده های نفتی تهران
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • اختصاص اعتبار ۱۵۰۰ میلیاردی برای ترمیم حقوق کارکنان وزارت کشور