Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، در ادامه اجتماع صنفی روزهای گذشته کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه در مجتمع، گروهی از این کارگران در مقابل ساختمان فرمانداری شوش حضور یافتند تا مسئولان را در جریان مشکلات خود قرار دهند.

 گروهی از کارگران هفت تپه صبح امروز (شنبه ۳۱ خرداد) با انتقال اجتماع صنفی خود به خارج از شرکت، در مقابل ساختمان فرمانداری شوش حاضر شدند تا خواسته‌های صنفی خود را از مسئولان پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از کارگران حاضر در این تجمع گفت: هدف ما از برپایی تجمع صنفی در محدوده داخلی مجتمع پیگیری مطالبات معوقه بود اما با گذشت چند روز، وقتی با بی‌اعتنایی کارفرما مواجه شدیم، تصمیم گرفتیم این‌بار در مقابل فرمانداری حضور یابیم.

تجمع دوباره کارگران هفت تپه این‌بار مقابل فرمانداری شوش/ نگران طولانی شدن مطالبات هستیم

این کارگر هفت تپه با بیان اینکه بی‌توجهی کارفرما به طولانی شدن زمان پرداخت معوقات مزدی باعث نارضایتی کارگران شده است، افزود: با احتساب خرداد ماه، کارگران این مجتمع سه ماه مطالبات مزدی پرداخت نشده طلبکارند. بخش دیگری از اعتراضات نیز ناشی از عدم پرداخت حق بیمه کارگران در بخش درمان است.

وی با بیان اینکه همچنان از پرداخت مطالبات پایان خدمت کارگران نی‌بر خبری نیست، تاکید کرد: در عین حال هزینه بازنشستگی شماری از کارگران کارخانه پرداخت نشده و این کارگران معطل بازنشستگی خود هستند.

این کارگر در ادامه اظهار داشت: بعد از گذشت ۵ سال از واگذاری مجتمع کشت و صنعت هفت تپه به بخش خصوصی، هنوز وضعیت این مجتمع و کارگران آن به درستی مشخص نیست و مطالبات مزدی آنها با تاخیر چند ماهه پرداخت می‌شود.

وی گفت: با حضور در مقابل فرمانداری، از مسئولان فرمانداری می‌خواهیم به وضعیت بلاتکلیف کارخانه و پرداخت مطالبات معوقه کارگران آن رسیدگی کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو دلار بورس کرونا رومینا اشرفی ریحانه عامری فاطمه برحی بیمه اخبار حوادث مطالبات شوش خدمت اعتراض حوادث شوش هفت اخبار خوزستان هفت تپه عکس فیلم زن ایران تلگرام قاضی جوان رومانی دختر وحشتناک مقابل فرمانداری فرمانداری شوش هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک

ده‌ها دانشجوی طرفدار فلسطین از دانشگاه مستقل مکزیک که بزرگترین دانشگاه این کشور است، روز پنجشنبه در اعتراض به تهاجم نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و در همبستگی با تظاهرات دانشجویان در ایالات متحده در مکزیکوسیتی اردو زدند.

به نقل از اروپ ۱، آنها با شعار «زنده باد فلسطین آزاد» از دولت خود خواستند تمام همکاری‌های دیپلماتیک و تجاری با اسرائیل را متوقف کند. معترضان مقابل ساختمان دانشگاه در مکزیکوسیتی چادرها و پرچم‌های فلسطین را برپا کردند و شعار «زنده باد فلسطین آزاد» و «از رودخانه تا دریا، فلسطین پیروز خواهد شد» سر دادند.

والنتینا پینو، ۱۹ ساله که در دانشکده فلسفه و ادبیات تحصیل می‌کند، گفت: ما اینجا هستیم تا از فلسطین، مردم فلسطین، اردوگاه‌های (دانشجویی) در ایالات متحده حمایت کنیم.

خیمنا روزا، ۲۱ ساله امیدوار است که ابتکار عمل آنها اثر موجی ایجاد کند و به سایر دانشگاه‌های کشور گسترش یابد.

از ۱۸ آوریل، دانشگاه‌های آمریکا صحنه جنبش دانشجویی برای حمایت از نوار غزه در مقابله با جنگ رژیم صهیونیستی بوده است. این جنبش سپس به دانشگاه‌های چندین کشور مانند فرانسه، انگلستان، آلمان، کانادا و هند و اکنون مکزیک گسترش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پرداخت بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کادر درمان فارس
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • چهار هزار و ۶۰۰ کارگر ساختمانی قم تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک