Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه گفت: اعتراضات عوامل مهرداد رستمی امروز، ۳۱ خرداد مقابل فرمانداری شوش، از قبل برنامه‌ریزی شده و با هدف سپر قرار دادن کارگران هفت‌تپه برای نجات رستمی و امید اسدبیگی از دادگاه متهمان ارزی است.

یکی از کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص اعتراضات کارگری این شرکت گفت: برای چندمین روز پیاپی است که شاهد اعتراضات کارگری در شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه اضافه کرد: پرداخت حق بیمه کارگران و حقوق سه ماهه اول امسال و خلع ید امید اسدبیگی و مهرداد رستمی، خواسته جدی کارگران هفت تپه است و خواستار تحقق این مطالبه هستیم.
وی ابراز کرد: کارگران هفت تپه اعتراض به حقی دارند، اما هیچگاه دست از کار نکشیدند و شرکت تعطیل نشده و شایعه‌های مطرح شده پیرامون این موضوع، صحت ندارد. در این بین عده‌ای از عوامل مهرداد رستمی اخیرا به عنوان کارگر هفت تپه در این شرکت، اعتراضاتی داشتند و سعی دارند تمامی کارگران را تحریک کنند که مقابل فرمانداری شوش تجمع کنند تا از این طریق منفعتی نصیب کارفرمای هفت تپه شود و در نتیجه دادگاه متهمان ارزی هفت تپه تاثیر گذار باشند.   بیشتر بخوانید: اگر اسدبیگی حقوق کارگران هفت تپه را پرداخت نکند، بازداشت می‌شود
معوقات سه ماهه اول امسال کارگران هفت تپه پرداخت نشده / تحصن کردیم
کارگران هفت تپه خواستار سرعت بخشیدن به روند دادگاه متهمان ارزی هستند
این کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه بیان کرد: اعتراضات عوامل مهرداد رستمی امروز، ۳۱ خردادماه مقابل فرمانداری شوش، از قبل برنامه‌ریزی شده و با هدف سپر قرار دادن کارگران هفت تپه برای نجات رستمی و امید اسدبیگی از دادگاه متهمان ارزی است و ما این اعتراضات را تایید نمی‌کنیم و در آن شرکت نخواهیم کرد و فقط عده‌ای از افراد گماشته رستمی، در این اعتراضات حضور دارند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرونده هفت تپه هفت تپه اعتراضات کارگری شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه فرمانداری شوش قوه قضائیه شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه مقابل فرمانداری شوش دادگاه متهمان ارزی کارگران هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ضمن آرزوی توفیق برای ایشان در مسئولیت جدید عنوان کرد: باید برنامه مشخص کاری خود را به صورت خلاصه و مکتوب ارائه نمایید تا بتوان پس از گفت‌وگو و تبادل نظر آن را مبنای کار قرار داد که در این صورت عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران قابلیت ارزیابی هم خواهد داشت.

امام جمعه زاهدان افزود: باید در برنامه‌ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود چرا که در برخی سیستم‌ها مشاهده می‌کنیم که وقتی فردی مسئولیت دستگاه را بر عهده می‌گیرد در ابتدای کار عنوان می‌کند که یک خرابه را تحویل گرفته و تلاش‌های گذشتگان را نادیده می‌گیرد که چنین چیزی از لحاظ اخلاقی، عُرفی و سیاست کاری صحیح نیست و البته کار را هم بی ریشه نشان می‌دهد در صورتی که اگر کار خود را در استمرار تلاش‌های مسئولان گذشته بداند هم رعایت اخلاق داشته و هم کار خود را ریشه دار نشان داده‌ است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر جنبه کیفی و تاثیرگذاری فعالیت‌ها بیان کرد: اثربخشی فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای اهمیت است و باید ارزیابی صورت گیرد که چه مقدار در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است.

وی ادامه داد: برخی امورات روزمره باید به طور مستمر انجام پذیرد اما باید توجه داشته باشید که این‌ تنها کارهای اولیه است و باید به مراتب فراتر از این تلاش صورت گیرد و در همین راستا امام علی(ع) در نامه به مالک اشتر عنوان می‌کنند:« انجام کارهای کوچک نباید شما را از کارهای بزرگ بازدارد و انجام کارهای بزرگ نباید مانعی برای انجام کارهای کوچک باشد».

همچنین در ابتدای این دیدار مجتبی میرحسینی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز به ارائه بخشی از اهداف و برنامه‌های طراحی شده در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند
  • کارگران در خط مقدم تحقق شعار سال قرار دارند
  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • «کارگران» تلاشگران عرصه اقتصادی کشورمان هستند
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود