Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@00:26:39 GMT

کنگره ملی تبلیغ در شهرستان بهار برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۴۹۸۵۶

کنگره ملی تبلیغ در شهرستان بهار برگزار می شود

حجت الاسلام محمد جمشیدی از برگزاری کنگره ملی تبلیغ در شهرستان بهار به مناسبت روز تبلیغ و اطلاع رسانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد جمشیدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ اظهار داشت: یکم تیرماه روز اطلاع رسانی و تبلیغ نامگذاری شده است به همین مناسبت ما نیز همچون سال‌های گذشته تدارک برنامه‌هایی را در شهرستان بهار دیده ایم که امسال کمی متفاوت تر از سال های قبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمشیدی افزود: به دلیل شیوع بیماری کرونا و همچنین تغییر ریاست اداره تبلیغات اسلامی استان رویکرد جدیدی نسبت به برنامه های امسال داریم بطوریکه یکی از برنامه های مهمی که امسال در شهرستان بهار تدارک دیده ایم برگزاری کنگره ملی اطلاع رسانی و تبلیغ است.

وی ادامه داد: اولین برنامه ما به مناسبت این روز غبار روبی مزار شهدا در روز شنبه و از ساعت ۱۰ صبح می باشد که در این برنامه تمامی افراد مبلغ و مبلغه و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی و برخی از مسئولین فرهنگی شهرستان حضور دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار همچنین افزود: برنامه اصلی ما در روز یکشنبه هفته جاری و به صورت همایش برگزار می شود به طوریکه ساعت ۸:۳۰ همه گروه های هدف ما اعم از شورای هیئات مذهبی، شورای کانون مداحان و شورای امور قرآنی با حضور در دفتر امام‌جمعه با ایشان دیدار خواهند داشت.

وی اظهار داشت: از ساعت ۹ صبح همایش مبلغین به صورت رسمی و در سه کارگروه تخصصی در دفتر امام جمعه آغاز شده و در نهایت با جمع بندی مباحث توسط اساتید بزرگ استانی همایش خاتمه می یابد.

جمشیدی ادامه داد: در صورتی که شرایط بیماری کرونا اجازه دهد همایش هیئت های مذهبی و مداحان را نیز در هفته آتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۴۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بهاباد شناسی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش بهاباد شناسی با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و فرمانداری شهرستان بهاباد و موزه تاریخ شهرستان بهاباد به مناسبت هفته اسناد ملی و میراث مکتوب و بزرگداشت شیخ کلینی (ره) و هفته میراث فرهنگی و روز موزه ها با حضور جمعی از نویسندگان، مورخین و مفاخر علمی و فرهنگی استان یزد برگزار می شود.

بازدید از ده عروس، بازدید از موزه تاریخ، برگزاری همایش بهاباد شناسی، رونمایی از کتاب جاذبه‌های گردشگری شهرستان بهاباد و امضای تفاهم‌نامه همکاری فی ما بین سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان یزد و موزه تاریخ بهاباد و بازدید از سنگ نگاره های تاریخی و محوطه باستانی بهاباد از بخش های این همایش استانی است.

کد خبر 6093354

دیگر خبرها

  • همایش بهاباد شناسی برگزار می شود
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود