Web Analytics Made Easy - Statcounter

عدم توانایی در خرید گوشی های پرچمدار در برند های مختلف موجب می شود کاربران به سمت خرید گوشی های میانرده سوق پیدا کنند. ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ بازار نظرات - اخبار بازار -

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری تسنیم،  عدم توانایی در خرید گوشی های پرچمدار در برند های مختلف موجب می شود کاربران به سمت خرید گوشی های میانرده سوق پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این امر موجب می شود که کمپانی ها تمرکز بیشتر خود را بر ساخت این دسته از گوشی ها قرار دهد، چراکه اغلب کاربران افرادی هستند که به دلایل گوناگونی توانایی خرید پرچمداران را ندارند. گوشی های میانرده این خاصیت را دارند که با برخورداری از امکانات بالا قیمت مقرون به صرفه ای را به خریداران ارائه دهند. گرچه این مدل ها کیفیت پرچمداران را ندارند، اما به لحاظ کاربرد تامین کننده نیاز کاربران خواهند بود.

از این رو ما در این نوشتار برآن شدیم تا به مقایسه میانرده های دو برند سامسونگ و نوکیا بپردازیم. در ادامه ویژگی چند میانرده از کمپانی نوکیا را خواهید خواند. در این صورت شما خواننده عزیز می توانید با مقایسه این برند با سامسونگ بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی چند میانرده از نوکیا

مشخصات اجمالی از 3.2Nokia    

نوکیا که به تازگی به میدان رقابت گوشی های هوشمند آمده است. توانسته با ارائه چند مدل بار دیگر نام این کمپانی را زنده کند. یکی از مدل های میانرده این کمپانی 3.2Nokia   است که به عنوان یک میانرده مقرون به صرفه از گوشی نوکیا به شمار می آید.

از مشخصات عمده این مدل نوکیا میتوانیم به رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کنیم که امکان ارتقا تا 400 گیگابایت را نیز خواهد داشت. بنابراین کاربران میتوانند در صورت نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر از کارت حافظه استفاده کنند. دوربین در نظر گرفته شده برای این گوشی 13 مگاپیکسل برای دوربین اصلی و 5 مگاپیکسل برای دوربین سلفی است.

قلب تپنده این دستگاه را باتری4000 میلی آمپری در دست دارد که با این قدرت می تواند تا پایان روز در صورت استفاده معمولی، کاربر را همراهی کند.

صفحه نمایش این گوشی مقرون به صرفه 6.2 اینچ بوده و وزن آن نیز 181 گرم است.Nokia 3.2 به عنوان گوشی اقتصادی این برند شناخته می شود. بنابراین با این امکانات به عنوان میانرده معقول به شمار می آید.

مشخصا اجمالی از 8.1Nokia  

یکی دیگر از میانرده های این کمپانی که به لحاظ قیمت در دسته مقرون به صرفه های آن به شمار می آید، 8.1Nokia   است. این مدل از نوکیا که به نسبت مدل قبلی قدرتمند تر است دارای صفحه نمایشگر 6.18 اینچ بوده و رزولوشن 1080 در 2226 است. صفحه ظاهری 8.1Nokia   دارای یک ناچ بوده که دوربین سلفی در آن مستقر شده.

این مدل از نوکیا از اسنپدراگون 710 به عنوان مغز متفکر دستگاه استفاده می کند که یک تراشه 8 هسته ای با فرکانس 1.7 گیگاهرتز است.

حافظه داخلی در نظر گرفته شده برای این اسمارتفون 4 گگیابایت رم و 64 گگیابیت حافظه داخلی است که به مانند مدل پیشین امکان ارتقا تا 400 کیگابایت را خواهد داشت.

دوربین 8.1Nokia   نیز یک دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی با قابلیت فلش دوگانه LED، HDR و پاناروما است .

مشخصات اجمالی 5.3Nokia  

آنچه این مدل را از دیگر میانرده ها متمایز می کند کیفیت دوربین آن است. بنابراین اگر به دنبال یک میانرده با قابلیت عکسبرداری خوب هستید این مدل از نوکیا می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

5.3Nokia   دارای دوربین چهارگانه 13 مگاپیکسلی است که دیگر لنز های آن دارای 5، 2 و 2 مگاپیکسل هستند. جمع بندی این دوربین ها می تواند عکس های با کیفیتی را برای کاربران ایجاد کند. ناگفته نماند که دوربین سلفی این مدل از نوکیا نیز به لنز 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

نوکیا مدل 5.3Nokia   دارای پردازنده اسنپدراگون 655 است و همچنین از رم 6 و 4 گیگابایتی با 64 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. قدرت این گوشی را باتری 4000 میلی آمپری تامین می کند که به  عنوان یک میانرده بودن قدرت خوبی به شمار می آید.

معرفی چند میانرده از سامسونگ

همانطور که می دانید کمپانی گوشی سامسونگ چندی است که رقیب اصلی در برابر آیفون به شمار می آید. این کمپانی با ساخت پرچمداران فوق العاده و میانرده های مقرون به صرفه توانسته تا حدودی میدان رقابت را برای دیگر برند ها تنگ کند. با این وجود برند های دیگری مانند گوشی هوآوی به تازگی با ارائه محصولات با کیفیت اما برخورداری از قیمت های باور نکردی به خصوص در کشور ما، برند سامسونگ را نگران کرده است. در ادامه معرفی چند میانرده از کمپانی سامسونگ را می خوانید:

مشخصات اجمالی گلکسی A20s

این مدل از کمپانی سامسونگ با داشتن ظاهری زیبا از جمله گوشی هایی است که طرفداران بسیاری در کشور ما دارد . بهتر است بگوییم که گوشی های سری A سامسونگ به نسبت سری S از گوشی های مقرون به صرفه این کمپانی به شمار می آیند.

نمایشگر این مدل از سامسونگ 6.5 اینچ بوده که رزولوشن 720 در 1560 دارد. این اعداد نشان می دهد مدل A20s  برای آن دسته از کاربرانی که وضوح صفحه نمایشگر برایشان مهم است گزینه مناسبی نخواهد بود. اما A20s به لحاظ باتری می تواند هر خریداری را مجاب به تصاحب آن کند.

پردازنده اسنپدراگون 450 برای این مدل از خانواده سری  A به عنوان یک میانرده معقول به نظر می رسد که با همراهی اندوید 10 یک گوشی مقرون به صرفه خواهد بود.

دوربین لحاظ شده برای A20s یک دوربین سه گانه مجهز به لنز های 13، 8 و 5 است که این پکیج را به عنوان پکیجی مقرون به صرفه کامل خواهد کرد. ناگفته نماند که A20s به یک لنز 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی نیز مجهز شده است.

مشخصات اجمالی A10s

کمی پس از استقبال از گلکسی A10 ، سامسونگ میانرده قدرتمند تری را وارد میدان کرد. این میانرده که کمی اصلاحات روی آن انجام شده بود با نام A10s وارد بازار شد. این مدل از سامسونگ با تراشه، دوربین و رنگ های متنوع به سادگی جای مدل پایه را گرفت. در ادامه مشخصات A10s را می خوانید.

در ابتدا بیان کنیم که این گوشی با تجهیز شدن به حسگر اثر انگشت و بالارفتن کیفیت عکسبرداری با سنسور عمق به عنوان تکمله ای از مدل A10 شناخته شد.

صفحه نمایگشر 6.2 با رزولوشن 720 در 1520 به همراه حافظه 2 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه داخلی، این گوشی را برای دوستداران برند سامسونگ به یک میانرده با کیفیت تبدیل می کند.

باتری تعبیه شده در قلب دستگاه نیز به مانند مدل های یاد شده 4000 میلی آمپر قدرت دارد که ارزش خرید آن را به نسبت مدل های مشابه در برند های دیگر افزایش می دهد. دوربین در نظر گرفته در این دستگاه نیز دوگانه بوده و که از دو لنز 13 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده. دوربین سلفی نیز به یک لنز 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

مشخصات اجمالی گلکسی A6

گلکسی A6 به عنوان یک گوشی میانرده مقرون به صرفه می تواند نیاز آن دسته از کاربرانی که می خواهن یک گوشی با کاربری معمولی داشته باشند را مرتفع سازد.

اگر بخواهیم به صورت خلاصه مشخصات این مدل از برند سامسونگ را معرف کنیم باید به نمایشگر 5.6 اینچی با رزولوشن 720 در 1480 پیکسل آن اشاه کنیم. این مدل از سامسونگ از سیستم عامل اندورید 8 و پردازنده Exynos 7870 Octa برخوردار است.

حافظه رم آن نیز 3 و 4 با حافظه داخلی 64 و 32 است که امکان ارتقا تا 256 گیگابایت نیز برای آن وجود دارد.

دوربین تعبیه شده برای گلکسی A6،  16 مگاپیکسل بوده که البته برای دوربین سلفی آن نیز یک لنز با همین مقدار در نظر گرفته شده است. ناگفته نماند که گلکسی A6 مجهز به حسگر اثرگشت است که روی پنل پشتی دستگاه قرار دارد . باتری گلکسی A6 که به عنوان عنصر قدرت آن عمل می کند 3000 میلی آمپر است که قابلیت تعویض ندارد.

جمع بندی پایانی

به یاد داشته باشید که مدل های اشاره شده از دو کمپانی نوکیا و سامسونگ به عنوان گوشی های میانرده مقرون به صرفه، به معنای بی کیفیتی آن ها نیست. این کمپانی ها با این سیاست به ساخت این مدل ها تن داده اند که کاربران بیشتری را راضی نگه دارند. شما می توانید برای خرید گوشی و یا آگاهی از مشخصات دقیق تر آن ها به وب سایت دیجی دو مراجعه کنید.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدل از نوکیا شمار می آید مقرون به صرفه خرید گوشی برند سامسونگ حافظه داخلی برای دوربین دوربین سلفی عنوان یک برند ها گلکسی A6 مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۰۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار

فرارو- ردمی A۲ پلاس در دسته ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار قرار می‌گیرد و فروشنده‌های موبایل آن را با ۶۴ گیگ فضای حدود چهار میلیون می‌فروشند.

گلکسی A۰۵s که جزو گوشی‌های جدید سامسونگ است، با همین فضای ذخیره‌سازی چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود و خرید A۱۵ سامسونگ نزدیک شش میلیون آب می‌خورد.

آیفون ۱۳ پرو مکس در طرف مقابل گرانقیمت‌ترین گوشی فعلی بازار است و در یکسری از مغازه‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی تا مرز ۱۳۵ میلیون قیمت خورده است.

پوکو X۶ پرو شیائومی را این وسط می‌توانیم یکی از محبوب‌ترین میان‌رده‌های بازار بدانیم. ۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان قیمت دارد و رقیبی بریا میان‌رده‌های گردن‌کلفت سامسونگ محسوب می‌شود.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

هشت میلیون و 900 هزار تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • کدام مونتاژ گوشی‌های سامسونگ بهتر است؟ (چین، ویتنام یا هند)
  • ماجرای تولید نوکیای تقلبی جدی شد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • ورود سازمان توسعه تجارت به ماجرای تولید نوکیای تقلبی