Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از پرداخت خسارت مالی ناشی از تصادفات بدون اخذ گزارش پلیس و کروکی تا سقف ۱۱۰ میلیون ریال از سوی شرکت‌های بیمه ای در سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا قدمی اظهار کرد: بر اساس ماده ۵۲ قانون "بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه" میزان دیه در سال ۱۳۹۹ از سوی قوه قضائیه تعیین و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر این اساس و در اجرای ماده ۴۰ قانون مذکور، شرکت‌های بیمه مکلف هستند در صورتی که وسایل نقلیه مسبب و زیان‌دیده در زمان حادثه دارای بیمه‌نامه معتبر باشند و بین طرفین حادثه اختلافی وجود نداشته باشد، خسارت‌های مالی ناشی از حوادث رانندگی در سال ۱۳۹۹ را تا سقف ۱۱۰ میلیون ریال (معادل ۱۱ میلیون تومان) بدون اخذ گزارش انتظامی و کروکی پرداخت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: برای جلوگیری از تشدید حادثه و یا انسداد مسیر در زمان وقوع حوادث رانندگی خسارتی در جاده‌ها و داخل شهرها از انسداد مسیر جدا خودداری و وسایل نقلیه خود را تا قبل از حضور پلیس به منتهی الیه سمت راست جاده و نقطه بی‌خطر منتقل کنند.

قدمی تأکید کرد: قبل از انتقال خودروها به منطقه بی خطر، محل استقرار چرخ های وسایل نقلیه علامت گذاری یا از زوایای مختلف محل وقوع حادثه ( وسایل نقلیه درگیر در تصادف، آثار و علائم انعکاسی، قطعات متلاشی شده و....) عکسبرداری یا فیلم برداری شود.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: استان مازندران تصادفات حوادث رانندگی پلیس استان مازندران تصادفات حوادث رانندگی پلیس وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، سرهنگ توانگر گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، دویست و بیست و پنج دستگاه موتورشارژی و پنجاه و پنج دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند.

وی افزود: این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه کنندگان تحویل داده شد.

رئیس پلیس راهور کیش گفت: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

سرهنگ توانگر خاطرنشان کرد: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمامی ساعات شبانه روز برای خدمت به مردم آماده است.

دیگر خبرها

  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • هراز یکطرفه شد
  • ترخیص دویست و هشتاد وسیله نقلیه توقیفی از پارکینگ
  • چالوس یک طرفه شد
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت