Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@04:04:09 GMT

(تصاویر) یک نکته عجیب درباره مرگ قاضی منصوری در رومانی

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۰۵۱۹

فرارو-  روز گذشته شماری از نشریات رومانی از جمله خبرگزاری رسمی رومانی، از مرگ غلامرضا منصوری، قاضی ایرانی در بخارست پایتخت رومانی خبر داده‌اند. این نشریات به نقل از پلیس رومانی نوشته‌اند که جسد غلامرضا منصوری پایین ساختمان هتل دوک رومانا پیدا شده، درحالی که ظاهرا «از پنجره به بیرون پرت شده است.»

پیش از آن‌هم حساب کاربری رسمی «رادیو فردا» در توییتر به نقل از خبرنگار خود در بخارست مدعی شد که جسد «غلامرضا منصوری» قاضی ایرانی که قرار بود به منظور پاسخگویی به اتهامات خود به ایران بازگردد، در رومانی پیدا شده و هویت جسد نیز به تأیید رسمی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آن شبکه‌های تلویزیونی رومانی نیز با پخش‌کردن تصاویری این خبر را تأیید کردند.

این درحالی است که رئیس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی با اشاره به این خبر گفت: «پلیس بخارست با تاکید بر خودکشی آقای منصوری، فوت وی را تائید کرده است.»

همچنین سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، درگذشت قاضی منصوری در رومانی را تأیید کرد و گفت که ایران منتظر دریافت گزارش رسمی رومانی درباره این موضوع است. سیدعباس موسوی ضمن تأیید خبر مربوط به درگذشت قاضی منصوری، گفت: «منتظر دریافت گزارش رسمی علت این حادثه هستیم و از مقامات رومانیایی درخواست داریم علت دقیق حادثه را رسما به ما اعلام کنند.»

اظهارات خبرنگار رادیو اروپای آزاد درباره نحوه مرگ غلامرضا منصوری به نقل از پلیس بخارست

به گزارش فرارو، با وجود اینکه روز گذشته اعلام شده بود، غلامرضا منصوری از پنجره هتل به بیرون پرتاب شده است امروز تصوری منتشر شد که نشان می‌دهد جسد او در لابی هتل پیدا شده است. و همین مورد ماجرای پرونده مرگ قاضی غلامرضا منصوری را پیچیده‌تر می‌کند. روز گذشته پلیس بخارست به ادلینا رادولسکو خبرنگار رادیو آزادی گفته بود قاضی منصوری از پنجره هتل به بیرون پرت شده است. پس از آن گزارش تلویزیون رومانی نشان داد که جسد قاضی منصوری را از داخل هتل به بیرون حمل می‌کنند. و در تازه ترین اظهار نظر، پلیس رومانی گفته است جسد قاضی غلامرضا منصوری در داخل هتل در لابی پیدا شده است. تصاویر منتشر شده از هتل نشان می‌دهد، پله‌های راهرو هتل نیز ارتفاع زیادی دارند. 

محل کشف جسد غلامرضا منصوری در هتل

راه پله های هتل محل اقامت قاضی منصوری در نزدیکی سفارت ایران در بخارست

منبع: فرارو

کلیدواژه: مرگ قاضی منصوری در رومانی قاضی غلامرضا منصوری خودکشی قاضی منصوری قاضی منصوری قاضی فراری پرونده دادگاه اکبر طبری غلامرضا منصوری قاضی منصوری پیدا شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۰۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز هم یک حکم قضایی خاص در عجب‌ شیر

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، قاضی یاور واحد، قاضی نوع‌دوست عجب‌شیری متهمی را که مهارت کاشی‌کاری داشت، محکوم کرد با تهیه لوازم کاشی‌کاری (کاشی، سیمان و ماسه ) منزل مسکونی ۲ معلول را تحت نظارت اداره بهزیستی عجب‌شیر کاشی‌کاری و تحویل دهد.

دیگر خبرها

  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی»
  • لامبورگینی اوروس؛ نسخه منصوری (عکس)
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • شگرد عجیب یک کلاهبردار برای خرید سکه و طلا
  • پاسور ایرانی و پایانی که تلخ‌تر از این نمی‌شد
  • باز هم یک حکم قضایی خاص در عجب‌ شیر
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!