Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@15:03:16 GMT

یک واحد غیرمجاز سرب در قم پلمب شد

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۱۰۲۲

یک واحد غیرمجاز سرب در قم پلمب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم، اسماعیل احمدی‌زاده در سخنانی اظهار داشت: در گشت و پایش شبانه کارشناسان این اداره کل در جاده کاشان، یک واحد غیرمجاز سرب شناسایی و بلافاصله مورد بازرسی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: پس از احراز تخلفات این واحد صنعتی، اقدامات قانونی لازم برای جلوگیری از فعالیت آن به سرعت انجام شد و در کمتر از یک هفته، با اخذ دستور قضائی و با حضور نیروی انتظامی، همه تجهیزات خط تولید پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون نظارت و پایش محیط زیست قم با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از ۳۰۰ واحد صنعتی مورد کنترل و بازرسی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: در بازرسی از واحدهای صنعتی معمولاً میزان آلایندگی خروجی دودکش‌ها و فاضلاب آنها اندازه گیری شده و در صورتی که بالاتر از حد استاندارد باشد، اخطاریه لازم صادر می‌شود.

وی در پایان با اشاره به گشت و پایش مستمر واحدهای صنعتی به صورت شبانه روزی و رسیدگی به گزارش‌ها و شکایت‌های مردمی در سریع‌ترین زمان، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند گزارش‌های خود از تخلفات زیست محیطی را با شماره تلفن ۳۲۶۰۲۹۸۱ در میان بگذارند.

کد خبر 4953538

منبع: مهر

کلیدواژه: قم پلمب ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان بیرجند ایلام آتش سوزی صنایع دستی خطبه های نماز جمعه یاسوج استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ