Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران از پرداخت خسارت مالی ناشی از تصادفات بدون اخذ گزارش پلیس و کروکی تا سقف 110 میلیون ریال از سوی شرکت های بیمه ای در سال 99 خبر داد. 

بر اساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا قدمی با اعلام این خبر، گفت: بر اساس ماده 52 قانون "بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه" میزان دیه در سال 1399 از سوی قوه قضائیه تعیین و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بر این اساس و در اجرای ماده 40 قانون مذکور، شرکت های بیمه مکلف هستند در صورتی که وسایل نقلیه مسبب و زیان دیده در زمان حادثه دارای بیمه نامه معتبر باشند و بین طرفین حادثه اختلافی وجود نداشته باشد، خسارت های مالی ناشی از حوادث رانندگی در سال 1399 را تا سقف 110 میلیون ریال ( معادل 11 میلیون تومان) بدون اخذ گزارش انتظامی و کروکی پرداخت کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد: برای جلوگیری از تشدید حادثه و یا انسداد مسیر در زمان وقوع حوادث رانندگی خسارتی در جاده ها و داخل شهرها از انسداد مسیر جدا خودداری و وسایل نقلیه خود را تا قبل از حضور پلیس به منتهی الیه سمت راست جاده و نقطه بی خطر منتقل کنند.

سرهنگ قدمی تاکید کرد: قبل از انتقال خودروها به منطقه بی خطر، محل استقرار چرخ های وسایل نقلیه علامت گذاری یا از زوایای مختلف محل وقوع حادثه (وسایل نقلیه درگیر در تصادف، آثار و علائم انعکاسی، قطعات متلاشی شده و....) عکسبرداری یا فیلم برداری شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان

سردار مهدی حاجیان شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مأموران انتظامی قصرشیرین در گشت زنی‌های هدفمند خود حوالی گمرک پرویزخان و سطح حوزه این شهرستان، موفق به شناسایی تعدادی وسایل نقلیه حامل سوخت قاچاق و محل دپو آن شدند.

وی افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی و همچنین محل‌های دپو، ۹۰ هزار و ۳۱۹ لیتر انواع سوخت قاچاق از جمله بنزین و گازوئیل کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ارزش محموله‌های سوختی قاچاق کشف شده را طبق نظر کارشناسان ۲۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون ریال عنوان کرد.

سردار حاجیان بیان کرد: در این راستا چهار نفر نیز دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: برخورد با پدیده قاچاق خصوصاً قاچاق سوخت و افراد قاچاقچی از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه طی سال جاری است.

کد خبر 6097228

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • ۱۳۱۷ مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت
  • یک هفته با ۶۲ کشته | مصدومیت ۱۳۱۷ نفر در تصادفات ۷ روز اخیر
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • ۱۳۱۷مصدوم و ۶۲ کشته در تصادفات هفته دوم اردیبهشت در کشور
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • قاچاقچی سوخت در امیدیه محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد