Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، «محمود ترفع» مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ضمن اعلام خبر انعقاد قرار داد خرید و تحویل ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس بین شهرداری تهران و ایران خودرو گفت: این تفاهم‌نامه برای ۸۰۰ دستگاه بسته شده است که ۵۰۰ دستگاه آن اتوبوس و ۳۰۰ دستگاه مینی‌بوس است.

او ادامه داد: از محل این تفاهمنامه قراردادی امضا شد که به موجب آن ۱۲۰ دستگاه اتوبوس و ۱۳۰ دستگاه مینی‌بوس که در مجموع ۲۵۰ دستگاه هستند به شهرداری تهران تحویل داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترفع در خصوص زمان تحویل این اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌ها به شهرداری تهران گفت: تحویل از مردادماه شروع می‌شود و به دلیل آنکه خط تولید اتوبوس و مینی‌بوس در ایران خودرو دیزل متوقف بوده است در ماه‌های اول تعداد کمتری را به شهرداری تحویل می‌دهند، اما به تدریج و طی ماه‌های بعدی مابقی دستگاه‌ها به شرکت واحد اتوبوسرانی تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی ادامه داد: در ماه‌های اول به صورت ماهانه ۲۰ دستگاه به ناوگان حمل ونقل عمومی اضافه می‌شود و به تدریج طی ماه‌های آینده به تعداد دستگاه‌های تحویلی افزوده می‌شود.

او با بیان اینکه ایران خوردو دیزل قول داده است که ظرفیت تولید را به ظرفیت اسمی با توان تولید سالانه ۵ هزار دستگاه اتوبوس برساند، گفت: با افزایش ظرفیت تولید امکان تحویل اتوبوس‌های بیشتری فراهم خواهد شد.

ترفع گفت: این ۲۵۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس تا پایان سال به شهرداری تهران تحویل داده می‌شود.

او در خصوص مابقی اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌هایی که در تفاهم‌نامه ذکر شده است، گفت: برای سایر موارد باید مجددا از محل تفاهم‌نامه وارد قرارداد با ایران خودرو شویم که بستگی به منابع مالی شهرداری و دولت دارد که برای ادامه اجرای قراردادهای بعدی بتوانیم با اتکا به منابع مالی حضور این اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید را برای پایتخت فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی در پاسخ به این سوال که هزینه این قرارداد چگونه تامین می‌شود؟ گفت: هزینه این قرارداد از محل اوراق مشارکت دولت و کمک شهرداری تهران فراهم می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: اتوبوس مینی بوس اتوبوسرانی محمود ترفع شرکت واحد اتوبوسرانی اتوبوس و مینی بوس دستگاه اتوبوس شهرداری تهران اتوبوس ها بوس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از کارگاه پروژه دوگاز و تکمیل فاز اول این پروژه تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسنا، هادی حق‌بین در صدوهیجدهمین پویش امید و افتخار در آیین افتتاح پروژه تحکیم بستر ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان، تعریض و ایمن‌سازی کندروی شرقی آسیا با بزرگراه شهید لشگری، گفت: شاید ابعاد این پروژه کوچک باشد؛ اما پیچیده و سنگین بود؛ به گونه‌ای که یک سال است که همکاران ما در کنار سنگین‌ترین ترافیک عبوری در حال فعالیت هستند و باید بگویم که در پیشبرد پروژه‌ها ابعاد پروژه مهم نیست؛ بلکه ما به نیاز شهروندان و خدماتی که به آنها ارائه می‌شود، توجه می‌کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه در منطقه ۲۱ پروژه بزرگ‌مقیاس زیادی تعریف شده است، تصریح کرد: در نظر داریم ظرف شش ماه اول سال نسبت به تکمیل تقاطع فتح – باغستان اقدام کنیم ؛چرا که تأثیر زیادی بر کاهش ترافیک ورودی به بزرگراه آزادگان دارد.

حق‌بین همچنین به تجهیز کارگاه پروژه دوگاز اشاره و اظهار کرد: این پروژه سال‌ها متوقف بود؛ اما امسال احداث آن را شروع می‌کنیم و امیدواریم فاز اول آن تا پایان سال وارد مدار بهره‌برداری شود تا موجب بازگشایی ترافیک در این محدوده شود.

به گزارش ایسنا، مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران نیز بیان کرد: شاید این پروژه از نظر حجم و وسعت کوچک باشد؛ اما واقعیت این است که معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران با این پروژه حل شد.

وی با بیان این‌که افزایش دو به سه خط در لاین کندروی آزادگان باعث گشایش ترافیکی شده، به گونه‌ای که دیگر ترافیک چند کیلومتری در این محدوده نمی‌بینیم، اظهار کرد: ۱۲ کیلومتر از بزرگراه آزادگان تحکیم بستر شد و با این تحکیم بستر اصولی چندین سال به عمر مفید این محدوده اضافه شد.

مدیرعامل سازمان مهندسی عمران شهرداری تهران اضافه کرد: در مسیر جنوب به شمال محدوده فتح به ابوسعید نیز به طول کیلومتر لاین کندرویی افتتاح شده است که موجب کاهش شدید ترافیک در این محدوده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • رقم پرداختی ما به حوزه حمل و نقل ۳۴ همت است
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو