Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@14:58:02 GMT

بودجه استانی در حد لرستان نیست

تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۳۵۱۴۹۲

بودجه استانی در حد لرستان نیست

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: بودجه استانی در حد لرستان نیست.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در دیدار با مسئولان شهرستان بروجرد که امروز ۳۱ خردادماه در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، اظهار کرد: در طول تاریخ و ‌مبارزات حق برعلیه باطل انسان‌های بزرگی بودند که این بار امانت را بر دوش کشیدند و شهدا گواه این انسان‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: شهدای بزرگی مانند حاج قاسم و دیگر شهدا بار سنگین امانت الهی را بر دوش گرفتند و امروز شهدا ما را صدا می‌زنند و می‌گویند از مشکلات و فراز و نشیب‌ها نترسید و به راه خود ادامه دهید.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: شهرستان بروجرد شهر علما، فضلا، ادبا، محسنین و علوم و فنون است و می‌توان آینده بهتری داشته باشد.

شاهرخی اضافه کرد: لرستان می‌تواند با همدلی بهتر باشد و یک نمونه از ظرفیت‌های این استان این است که دارای ۱۲ میلیون مترمکعب آب بوده و زمین‌های حاصلخیز دارد.

وی بیان کرد: لرستان ۲۸ درصد سنگ‌های تزیینی کشور و ۳ درصد از سنگ‌های تزئینی دنیا را در خود دارد و نفت، پتروشیمی و صنعت در اختیار داشته از نظر اقتصادی می‌تواند بهتر باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: باید سیاست‌های امام(ره) را زنده کنیم  و باید به دوران اول انقلاب برگردیم و لذت خدمت را به مناطق محروم با کارهای جهادی ببریم.

شاهرخی عنوان کرد: دیگر فرصت و حوصله اختلافات را نداریم، چراکه به‌اندازه کافی اختلافات در لرستان وجود داشته است.

وی اظهار کرد: باید همه تمرکز خود را بر روی حل مسائل کلان استان گذاشته و در سایه همدلی، اتحاد و انسجام به دنبال پیشرفت و ارائه خدمات بهتر به مردم باشیم.

امام‌جمعه خرم‌آباد تصریح کرد: نمایندگان استان باید باهم یک‌صدا شوند و همگی باهم مطالبات استان را از وزرا و رئیس‌جمهور بخواهند.

شاهرخی با بیان اینکه بودجه استانی در حد لرستان نیست و بودجه‌های ملی باید جذب شود، خاطرنشان کرد: استان دارای ظرفیت نیروی جوان و ماهر است که باید از آن استفاده کند.

وی اضافه کرد: لرستان دارای ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد ثروت است و می‌شود با برنامه‌ریزی زمینه کشت ۱۰ هزار هکتار باغات انجیر را داشته باشیم و اشتغال و رونق اقتصادی ایجاد کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: استان در مسائل فرهنگی از آمار بالای طلاق، سرقت و خشونت رنج می‌برد و باید نخبگان علمی و دانشگاه‌ها باهم فکری مشکلات فرهنگی را رفع کنند.

شاهرخی ادامه داد: در راستای رونق تولید و احیا کارخانه‌ها تعطیل و ایجاد اشتغال هیات‌هایی از کشور برای بررسی این موضوعات به لرستان سفر خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان امام جمعه خرم آباد بودجه نماینده ولی فقیه در لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۳۵۱۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نمایندگان لرستان در مجلس شورای اسلامی از روند طرح های در دست اجرای حوزه انتخابیه خود دیدن کردند.

عباس کودرزی؛ نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از طرح توسعه بیمارستان کوثر این شهرستان گفت: این طرح به زودی به بهره برداری می رسد.

نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی به اتفاق ویز بهداشت از طرح های بهداشتی و درمانی این شهرستان دیدن کرد و خواستاز تسریع در تکمیل این طرح ها شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • تزکیه و تعیلم اصلی‌ترین کار همه امامان
  • معلمان بر شخصیت دانش‌آموزان تاثیرگذار هستند
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت امام صادق (ع) در بیت نماینده ولی فقیه در خوزستان
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • رفع تداخل ۹۰۰ پلاک از اراضی لرستان